Hlavní navigace

Na Primě měla loni nejvyšší sledovanost Slunečná. Roste také web a HbbTV

11. 1. 2021

Sdílet

Seriál Slunečná Autor: TV Prima

Skupina stanic televize Prima loni dosáhla průměrného celodenního podílu 24,78 % v cílové skupině všech diváků starších 15 let. Největší radost jí dělá o něco užší strategická věková skupina 15–69 let, na kterou cílí při prodeji reklamy. Tam její průměrný celodenní podíl na sledovanosti představoval 25,11 % (meziročně vzrostl o 0,79 p. b.), respektive 26,75 % v hlavním večerním čase.

Nejsledovanějším pořadem byl seriál Slunečná, jehož premiérové večerní díly v úterý i čtvrtek sledovalo průměrně 1 320 000 diváků starších 15 let. Epizodu vysílanou v úterý 14. dubna si nenechalo ujít dokonce 1 625 000 diváků. V internetovém videoarchivu Primy měla Slunečná téměř 23 milionů video views, každý díl průměrně sledovalo 123 782 diváků.

Druhým nejsledovanějším seriálem byla čtvrtá série Poldy, kterou průměrně sledovalo 1 105 000 diváků (share 23,65 %) v CS 15+. Třetím nejsledovanějším seriálem byly Sestřičky, jež si pravidelně nenechalo ujít 734 000 diváků (share 17,55 %) v CS 15+.

Nejsledovanějším filmem na Primě byla premiéra filmu Ženy v běhu, kterou zhlédlo 1 350 000 diváků (share 38,07 %) v CS 15+. Druhým nejsledovanějším filmem byla také koprodukce – romantická komedie Bezva ženská na krku, měla 1 314 000 diváků (share 28,36 %) v CS 15+.

Nejsledovanější pořady TV Prima v roce 2020
Autor: TV Prima

Nejsledovanější pořady TV Prima v roce 2020

Z jednotlivých tematických kanálů skupiny Prima se dobře daří programu zaměřenému na detektivky Prima Krimi (průměrný podíl na sledovanosti 2,94 %), filmové stanici Prima Max (2,85 %) a ženskému programu Prima Love (2,20 %).

Průměrný loňský podíl na sledovanosti u nové zpravodajské stanice CNN Prima News televize neuvedla, obecně mluví jen o celkovém měsíčním zásahu zhruba šesti milionů diváků starších 10 let a pozitivním trendu posledních měsíců. Web CNNPrima.cz v prosinci navštívilo téměř 2,5 milionu reálných uživatelů, a zařadil se tak mezi TOP 6 zpravodajských webů.

Internetový portál iPrima měl loni rekordní návštěvnost, v průměru téměř 4 miliony reálných uživatelů, v prosinci to bylo dokonce 4 556 968 reálných uživatelů. Rekordní úspěchy má za sebou i web Prima FRESH, který v prosinci navštívilo 1 907 000 reálných uživatelů. Prima COOL v srpnu navštívilo rekordních 1 499 667 reálných uživatelů a Prima ZOOM měl nejvyšší návštěvnost (1 169 874 reálných uživatelů) v říjnu.

„Nárůst sledovanosti jsme zaznamenali také u videoslužeb skupiny Prima. Lidé na iPrima sledovali nejen to, co nestihli v televizi, ale také si oblíbili předpremiéry seriálů a možnost zapůjčení filmů. Vůbec poprvé jsme divákům umožnili, aby v iPrima Videopůjčovně sledovali o prázdninách další díly vlajkového seriálu Slunečná, které měly televizní premiéru až na podzim. Dále jsme zase pro ně připravili předpremiéry nového seriálu Einstein. Celkem jsme loni měli téměř 2 miliony zápůjček. Díky tomuto úspěchu jsme se rozhodli tyto služby nadále zkvalitňovat a rozšiřovat exkluzivní obsah pro registrované uživatele. V letošním roce bychom rádi ještě více rozšířili nabídku filmů a dětských pořadů,“ řekl generální ředitel TV Prima Marek Singer.

Průměrně bylo na iPrima 46 323 820 video views za měsíc. Kromě Slunečné si lidé oblíbili tureckou telenovelu Zasněná láska, seriál Modrý kód, Prostřeno! a pořad Ano, šéfe!.

Červené tlačítko (HbbTV) měsíčně zasáhlo více než 2 miliony diváků (2 105 368). HbbTV Aplikaci iPrima, která se v loňském roce dočkala nového vzhledu, měsíčně navštívilo téměř 550 000 diváků. Nové podoby se dočkala i mobilní aplikace iPrima, kterou si stáhlo již 135 000 uživatelů v Google Play a 45 000 uživatelů v App Store.

Prima už také naznačila programové plány pro letošní rok. „Kromě oblíbených seriálů Slunečná a Sestřičky, jejichž premiérové díly uvidí diváci od 11. ledna, se mohou diváci těšit na již dlouho očekávaný seriál Einstein, na nové epizody seriálu Polda a na šestnáctidílný seriál z venkovského prostředí Hvězdy nad hlavou. Nebude chybět ani nová seznamovací reality show First Dates,“ dodal Marek Singer.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).