Hlavní navigace

Soud poslal televizi Šlágr do konkurzu

2. 11. 2021

Sdílet

Televize Šlágr Autor: Digizone.cz

Krajský soud v Českých Budějovicích rozhodl o úpadku lidové hudební televize Šlágr. Firma má od léta obstavené účty a nemůže hradit žádné závazky. „Na majetek dlužníka se prohlašuje konkurz,“ stojí v usnesení zveřejněném v insolvenčním rejstříku. Insolvenčním správcem byla určena společnost CLMZ Insolvence.

Věřitelé nyní mají dva měsíce na přihlášení pohledávek. Přezkumné jednání proběhne 1. února 2022, stejně tak schůze věřitelů.

O konkurz požádala sama televize 14. září 2021 v důsledku dlouhodobě nepříznivé hospodářské situace. Od 1. listopadu 2021 už její signál není dostupný v terestrickém televizním vysílání. Majetek zadlužené televize tvoří podle jejích vlastních údajů licence k vysílání a akcie zdravotnické firmy.

Ve vysílání pokračuje sesterský program Šláger Muzika, který vysílá na základě slovenské licence. Jeho provozovatelem je firma Československá Muzika, kterou stejně jako původní Šlágr ovládá podnikatel Karel Peterka.

Čtěte také:

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 11. 2021 13:43

    bez přezdívky

    reklamy cílené na Šlágru Šlágeru cílené na seniory jsou zločinecky a lichvářsky předražené a stálo by za zvážení podat trestní oznámení na prodej všeléku na všechno na BÍLÉHO SLONA....jedná se o ohlupování důvěřivých důchodců

  • 2. 11. 2021 15:43

    Ja_uz_budu_hodny_dedecku

    Ale ti důchodci mají občanku a volební právo. Chceš říci, že lidé, kteří mohou rozhodovat o osudech 10,5 milionu lidí nejsou schopni rozhodovat sami o sobě? Pokud potřebují zvláštní ochranu, není na místě jim ji poskytnout, ale samozřejmě komplexně, tedy bez možnosti rozhodovat o druhých?

  • 2. 11. 2021 20:09

    Kladivo

    Chtej slona tak si koupej slona. Jiny potrebujou iphone a baworaka tak si to koupej. A pritom to sou vsecko predrazeny blbosti :)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).