Tomáš Jindříšek

Autor je Managing Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy.

WWW: http://www.jindrisek.com/

Nejčtenější články autora

  1. GEN Summit: jaké jsou čtyři hlavní trendy v žurnalistice 2015?  2. 7. 2015
  2. Miloš Petana likviduje Bontonland, prodá se více empétrojek?  25. 3. 2008
  3. Facebook: rozvod v přímém přenosu aneb jak v Čechách vyrábíme velkého bratra  23. 1. 2009
  4. Když vaši známí digitálně šumí na pozadí  7. 8. 2008
  5. Přijde konec manipulace a nenávisti k internetové reklamě?  4. 3. 2008
  6. Proč je zelený mužíček důležitější než návštěvnost stránek  7. 5. 2008
  7. Nenarození, mrtví a nezrození v sociálních sítích  12. 5. 2009
  8. DMEXCO: Hegemonii USA v digitálním marketingu ohrozí Asie a Jižní Amerika  6. 10. 2015
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).