Tomáš Jindříšek

Autor je Managing Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy.

WWW: http://www.jindrisek.com/

Nejčtenější články autora

  1. GEN Summit: jaké jsou čtyři hlavní trendy v žurnalistice 2015?  2. 7. 2015
  2. Miloš Petana likviduje Bontonland, prodá se více empétrojek?  25. 3. 2008
  3. Facebook: rozvod v přímém přenosu aneb jak v Čechách vyrábíme velkého bratra  23. 1. 2009
  4. Přijde konec manipulace a nenávisti k internetové reklamě?  4. 3. 2008
  5. Proč je zelený mužíček důležitější než návštěvnost stránek  7. 5. 2008
  6. Když vaši známí digitálně šumí na pozadí  7. 8. 2008
  7. Nenarození, mrtví a nezrození v sociálních sítích  12. 5. 2009
  8. DMEXCO: Hegemonii USA v digitálním marketingu ohrozí Asie a Jižní Amerika  6. 10. 2015
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).