Petr Stuchlík

Spolumajitel a generální ředitel společnosti Fincentrum, kterou spoluzakládal v dubnu 2000. V letech 1998-2001 autor prvních českých knih o internetové reklamě, v letech 2002-2006 mimo jiné postavil a vedl obchodní oddělení iDNES.cz a dalších elektronických médií mediálního domu MAFRA.
E-mail: petr (tečka) stuchlik (zavináč) fincentrum (tečka) com
WWW: http://www.fincentrum.com

Nejčtenější články autora

  1. Projekt Sodor (2/2): Reklama na Internetu funguje  25. 9. 2000
  2. Projekt Sodor (1/2): Click Rate není účinnost  21. 9. 2000
  3. Nové formáty internetové reklamy: Výkřik do tmy  17. 4. 2001
  4. Bude stát od ledna 1000 impresí tisíc korun?!  6. 11. 2000
  5. Reklama uživí jen bohaté (servery)  27. 11. 2000
  6. 2001: Koupí MAFRA Centrum?  6. 2. 2001
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).