LOGO UVNITŘ Nové logo a pozměněný název má od čtvrtka agentura At Media, která zastupuje při prodeji reklamních časů na dvě desítky kabelových a satelitních televizí v České republice. Firma, která má centrálu v Polsku, vyměnila korporátní logo poprvé od roku 1998, kdy vznikla. Zároveň upravila svůj název z At Media na zkrácené Atmedia.
K TÉMATU: Konec televize Public nás nijak dramaticky nezasáhne, říká šéf agentury At Media
Změnou firemní identity vrcholí proces přebudování organizace, v reakci na její růst. Atmedia v ČR zainvestovala do řady marketingových a výzkumných projektů, s cílem posílit své poradenské kompetence a jako partner pro 21 televizních stanic na českém trhu, společnost intenzivně rozšiřuje svou obchodní nabídku,
komentoval změnu firemní identity pro týdeník Marketing a Media výkonný ředitel Atmedia ČR Petr Majerik.
ČTĚTE TAKÉ: At Media začíná prodávat reklamu v prime time i na dospělé diváky
Atmedia předloni prolomila léta zavedený fakt, že peoplemetry v České republice měří sledovanost pouze největších pozemně vysílajících televizních stanic. Jejím prostřednictvím se do peoplemetrového měření dostalo 13 vybraných kabelových a satelitních programů, které tak mohly začít prodávat reklamní časy podle skutečně dosažené sledovanosti a na úžeji zaměřené cílové skupiny. Kromě Polska a Česka působí Atmedia také v Maďarsku.
Nové korporátní logo společnosti Atmedia (Zdroj: Marketing a Media)