Balšínkovo Echo Media testuje nový projekt. Odstartuje do konce ledna

6. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vytěžit oblast monitoringu médií. Nová placená služba by měla hlídat tuzemská média a rozesílat je s autorskými komentáři. Nebude to zadarmo.

Dalibor Balšínek vzbudil na mediální scéně očekávání před koncem minulého roku, kdy oznámil dohodu Miroslavem Motejlkem. Včera rozjel vydavatel týdeníku Echo, serveru Echo24 a pár dalších titulů, neveřejné testování nového projektu. 

Podle serveru Mediaguru by se měl, pokud vše půjde podle plánu, veřejnosti představit nejpozději do konce letošního ledna.

Novinka by měla monitorovat informace v tuzemských médiích na denní bázi. A to v češtině i v angličtině. Odběratelé především politického a ekonomického zpravodajství by měli mít ranní přehled ve schránce v osm ráno. Na jedné PDF stránce nebo na webu. 

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Jako hlavního editora získal Balšínek Leoše Rouska, pražského korespondenta The Wall Street Journal. „Monitoring budou připravovat zkušení profesionálové, kteří informace doplní autorskými pohledy a komentáři,“ přiblížil pro MediaGuru Balšínek. Echo Media počítá s tím, že projekt bude zpoplatněný.

Nakolik se v projektu angažuje již zmíněný Miroslav Motejlek, zatím není jasné. „S kolegou Motejlkem určitě spolupracovat budeme, ale zatím to nebudeme specifikovat,“ říká Balšínek. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).