Hlavní navigace

Dalibor Balšínek

Echo vybralo na svůj placený projekt 1,5 milionu. Na HitHitu

Dalibor Balšínek vyrazil na crowdfundingový server pro 750 tisíc korun. Nakonec odešel s dvojnásobkem.

21. 7. 2016 15:46
Doba čtení: 1 minuta

Balšínek připravuje placené Echo Prime. Shání peníze na HitHitu

Další pokus o rozšíření svého mediálního projektu bude prémiový deník. Startovat by měl na podzim.

Doba čtení: 1 minuta

Echo24 připravuje bič na AdBlockery. Bude se platit

Během letošního roku chce vydavatelství Echo Media zavést službu pro uživatele, kteří blokují reklamy.

Doba čtení: 1 minuta

Balšínkovo Echo Media testuje nový projekt. Odstartuje do konce ledna

Vytěžit oblast monitoringu médií. Nová placená služba by měla hlídat tuzemská média a rozesílat je s autorskými komentáři. Nebude to zadarmo.

Doba čtení: 1 minuta

Echo24.cz už je v NetMonitoru. Máme víc, než jsem čekal, říká Balšínek

Zpravodajsko-publicistický projekt Dalibora Balšínka se do veřejného měření návštěvnosti zapojil dříve, než se čekalo.

Doba čtení: 2 minuty

Dalibor Balšínek (Echo24): Mám vymyšlený skvělý obchodní model

Je na českém internetu místo pro další zpravodajský deník? A proč je dobrý čas založit si vlastní titul? Mluvili jsme s Daliborem Balšínkem, který zanedlouho spustí projekt Echo24.cz.

Doba čtení: 13 minut

Echo24 odstartuje na webu zdarma, platit se bude jen za týdeník

Nový projekt Dalibora Balšínka začne vycházet na začátku března. Oproti původním plánům bude webová verze na startu financovaná jen reklamou, zpoplatněný bude pouze tabletový týdeník.

20. 2. 2014 15:58
Doba čtení: 1 minuta

Dalibor Balšínek: Pro záchranu Týdne stačilo pouze pracovat (2)

Podařilo se mu před lety zachránit Týden a dnes lze říci, že se pokouší o velkou změnu u Lidových novin. V druhém dílu rozhovoru se dotkneme i oblíbeného tématu Jízdních řádů a započítávání do návštěvnosti iDnes.cz, síly Seznam.cz. A samozřejmě, Facebooku. Dokončení rozhovoru s Daliborem Balšínkem.

Doba čtení: 13 minut

Dalibor Balšínek: Noviny budou kupovat jen elity (1)

Psaní mu chybí a v novinařině vidí trend banalizace obsahu. iDnes za bulvár nepovažuje, čtenáři podle něj kvalitní žurnalistiku ani nechtějí a možná by jim stačily zprávy v podobě 140 znaků z Twitteru. První část rozhovoru s Daliborem Balšínkem je tu.

Doba čtení: 13 minut

Dalibor Balšínek (MAFRA): ČT24.cz považujeme za nekalou konkurenci

Na konferenci Internet Advertising Conference 2011 (IAC 2011) se Dalibor Balšínek z vydavatelství MAFRA a Milan Fridrich, výkonný ředitel nových médií České televize, dostali do sporu ohledně působení veřejnoprávních médií na Internetu. Česká televize podle Fridricha používá Internet pouze jako distribuční a propagační kanál. Fridrich současně nepovažuje Internet za médium, ale pouze za soubor nul a jedniček. Dalibor Balšínek se ale domnívá, že současné působení ČT na Internetu je kontroverzní.…

Doba čtení: 1 minuta