Hlavní navigace

Boj o bronz na MS ve fotbale vítězem sobotního večera, ale hluboko pod milionem diváků

13. 7. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Po osmé hodině večer vedla Nova s českou komedií Dědictví aneb Kurvahošigutntag. Dobře se vedlo i filmu Marečku, podejte mi pero! na ČT 1.

Prohru Brazilců vidělo 679 tisíc diváků

Fotbalové utkání Brazílie s Nizozemím o třetí místo na mistrovství světa se stalo nejsledovanějším pořadem sobotního večera na českých obrazovkách. Zápas, který začínal v deset hodin večer a trval téměř do půlnoci, sledovalo na ČT Sport v průměru 679 tisíc dospělých diváků a 28,45 procenta publika (28,09 procenta ve věku 15 až 54 let). Z pořadů, které začínaly těsně po osmé hodině večer, se nejlépe vedlo české komedii Dědictví aneb Kurvahošigutntag, kterou si od 20:20 na hlavním kanálu Novy nenechalo ujít 563 tisíc dospělých diváků a 19,53 procenta publika (27,65 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT 1 a Prima byly výrazně níž, obě se dostaly po osmé hodině večer jen těsně nad hranici 300 tisíc diváků.

PÁTEČNÍ DATA: Tajemství staré bambitky se blížilo k 30 %, Jednička v pátek u starších diváků lídrem

ČT 1 přenosem slavnostního zakončení 49. ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech zaujala 337 tisíc dospělých diváků a 12,69 procenta publika (ale jen 7,19 procenta ve věku 15 až 54 let), Prima soutěží Máme rádi Česko 320 tisíc a 11,11 procenta publika (9,24 procenta ve věku 15 až 54 let). Primě se výkonem blížila ČT 2, která od osmé večer přitáhla k filmu Rio Lobo v průměru 315 tisíc dospělých diváků a 11,17 procenta publika (ale jen 4,89 procenta ve věku 15 až 54 let). Naopak průměrně dopadl film Sociální síť na Nově Cinema, který vidělo od osmé večer 153 tisíc dospělých diváků a 5,35 procenta publika (9,26 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (12. 7. 2014)
Graf podílu kanálů (12. 7. 2014)
Graf podílu skupin (12. 7. 2014)

Barrandov a ČT 2 za celý den s podílem nad 5 %

Jednička si spravila reputaci českou komedií Marečku, podejte mi pero!, již nasadila od deváté večer po přenosu zakončení karlovarského festivalu. Vidělo ji 443 tisíc dospělých diváků a 14,97 procenta publika (14,24 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima love v hlavním vysílacím čase u širší divácké skupiny všech dospělých nad 15 let porazila Novu Cinemu, když její film Podezřelý z vraždy vidělo od 20:20 v průměru 158 tisíc dospělých diváků a 5,42 procenta publika (ale jen 3,27 procenta ve věku 15 až 54 let). TV Barrandov propadla s reprízou Talk Show Jana Saudka Speciál, kterou od 20:10 sledovalo podprůměrných 94 tisíc dospělých diváků a 3,38 procenta publika.

KL-nominace

MINULÁ SOBOTA: Vítězné finále Petry Kvitové ve Wimbledonu vidělo na Nově téměř 600 tisíc diváků

Barrandov si spravil chuť až později nasazenou talk show Sejdeme se na Cibulce, již od desáté večer vidělo 184 tisíc dospělých diváků a 6,94 procenta publika. Za celý den pak Barrandov dosáhl nadprůměrného podílu 5,65 procenta v kategorii diváků nad 15 let. Blížila se mu ČT 2 (5,47 procenta), která Barrandov porazila v prime time podílem 6,87 procenta (Barrandov dosáhl hodnoty 4,09 procenta). Pozici čtyřky na trhu ale oběma sebrala ČT Sport, jež za celý den oslovila 9,82 procenta publika a v hlavním vysílacím čase 8,43 procenta. Podobně dopadla i v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let: za celý den u ní měla podíl 9,57 procenta, v prime time 8,94 procenta.

Top 10 všechny stanice (12. 7. 2014)
Top 5: ČT1 (12. 7. 2014)
Top 5: ČT2 (12. 7. 2014)
Top 5: ČT24 (12. 7. 2014)
Top 5: ČT sport (12. 7. 2014)
Top 5: ČT :D (12. 7. 2014)
Top 5: ČT art (12. 7. 2014)
Top 5: Nova (12. 7. 2014)
Top 5: Nova Cinema (12. 7. 2014)
Top 5: FANDA (12. 7. 2014)
Top 5: TELKA (12. 7. 2014)
Top 5: Prima (12. 7. 2014)
Top 5: Prima COOL (12. 7. 2014)
Top 5: Prima love (12. 7. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (12. 7. 2014)
Top 5: TV Barrandov (12. 7. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.