Zániku soukromé zpravodajské televize Z1 lituje i bývalý generální ředitel televize Nova Petr Dvořák. Televizní trh podle něj přijde o svou pestrost. Myslím si, že je to škoda, protože se zmenší programová nabídka,
řekl Dvořák dnešním Hospodářským novinám. Z1 podle něj skončila i na tom, že za ní nestál nějaký větší „tahoun“ jako za programy ČT 24, Nova Cinema či Prima Cool.
K TÉMATU: Pět důvodů, proč skončila zpravodajská televize Z1
Český televizní trh pro takové projekty ještě nedozrál. Ani reklamní agentury zatím nehledají tak úzce zaměřené cílové skupiny, jaké nabízela Z1,
míní Dvořák. Faktem také je, že Z1 si nikdy nenechala elektronicky měřit svoji sledovanost, takže zadavatelé reklamy nevěděli, jaký zásah by měla jejich kampaň na této televizi. Hospodářské noviny sice odhadují celodenní podíl Z1 na dospělém publiku na 0,9 procentního bodu, není ale jasné, jak k tomuto číslu dospěly.