Čeští zaměstnanci známého vyhledávače Google opět navštívili Prahu, aby seznámili pozvané novináře s novinkami reklamních systémů AdWords a AdSense. Jednou ze zajímavých funkcí je například mobilní reklama, která umožňuje inzerentům cílit reklamu na majitele mobilních telefonů. Je dokonce možné zobrazovat reklamu pouze v síti vybraného telekomunikačního operátora. Tato služba však zatím běží pouze v zahraničí, a tak ji mohou využívat jen čeští inzerneti, kteří mají zákazníky také mimo Českou republiku.
Další méně využívanou a známou novinkou AdWords je možnost vybrat zcela konkrétní weby, kde se bude reklama zobrazovat. Inzerent si rovněž může vybrat klíčová slova, která se týkají daného oboru podnikání a reklamní systém sám zobrazí vhodné servery. Za takto vytvořené kampaně zaplatí inzerent minimální cenu 6 korun za 1.000 zobrazení. Není to tedy klasická PPC kampaň. (ITBiz.cz)