Hlavní navigace

Český Google vypsal druhé kolo Google Grants pro neziskové organizace

5. 3. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Česká pobočka vyhledávače Google vypsala druhé kolo programu Google Grants, v jehož rámci nabízí podporu neziskovým organizacím a jejich projektům. Podpora konkrétně přichází v podobě bezplatných reklamních kampaních v systému Google AdWords. Neziskové organizace se mohou hlásit vyplněním online formuláře do 26. března 2010. Komise Googlu pak dne 7. dubna 2010 vyhlásí projekty, které v rámci tohoto programu podpoří. Organizace, které projeví zájem, by neměly zapomínat na jasný popis toho, kde…

Česká pobočka vyhledávače Google vypsala druhé kolo programu Google Grants, v jehož rámci nabízí podporu neziskovým organizacím a jejich projektům. Podpora konkrétně přichází v podobě bezplatných reklamních kampaních v systému Google AdWords. Neziskové organizace se mohou hlásit vyplněním online formuláře do 26. března 2010. Komise Googlu pak dne 7. dubna 2010 vyhlásí projekty, které v rámci tohoto programu podpoří. Organizace, které projeví zájem, by neměly zapomínat na jasný popis toho, kde vidí přínos Google AdWords pro svou činnost.

České neziskové organizace, které se chtějí o Google Grants v druhém kole ucházet, musejí splňovat jak obecné právní podmínky, tak i specifické téma tohoto kola. Úkolem tentokrát bude popsat, jak nezisková organizace (či její konkrétní projekt) nabízí inovativní řešení problémů, které trápí obyvatele České republiky. Ucházet se mohou i ty organizace, které v prvním kole neuspěly, upřesňuje Martina Laresová na blogu české pobočky Googlu.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.