Hlavní navigace

ČT 1 jasným vítězem pátku, pohádka Čert ví proč měla víc diváků než Všechnopárty

3. 1. 2015
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Velmi úspěšný den měl Barrandov, který atakoval 7% podíl na dospělém publiku. Jeho zprávy vidělo 300 tisíc diváků.

Jednička držela krok s Novou i u mladých

První program České televize pokračuje i po Novém roce v „pohádkové“ jízdě. Páteční prime time Jednička zcela ovládla a odsunula televizi Nova na druhou kolej. Pohádka Čert ví proč, kterou nasadila v hlavním vysílacím čase od 20 hodin, měla dokonce více diváků než tradičně v pátek nejsledovanější Všechnopárty. Vidělo ji 1,188 milionu dospělých diváků a 27,83 procenta publika (28,75 procenta ve věku 15 až 54 let). Hned následující Všechnopárty od půl desáté viděl přibližně stejný počet diváků: 1,183 milionu dospělých a 32,80 procenta publika (v mladší kategorii diváků od 15 do 54 let se ale pořadu Karla Šípa dařilo tradičně hůře, dosáhl v něm podílu 22,71 procenta).

ČTVRTEČNÍ DATA: Komedii Revival porazila Nejkrásnější hádanka, oba pořady měly přes milion diváků

Nova proti pohádce na Jedničce vytáhla reprízu televizního filmu z cyklu Soukromé pasti, který od 20:20 oslovil v průměru 702 tisíc dospělých diváků a 16,27 procenta publika (15,93 procenta ve věku 15 až 54 let). Souběžně vysílaný film Ve jménu krále na Primě vidělo od čtvrt na devět 442 tisíc dospělých a 10,80 procenta publika (14,90 procenta ve věku 15 až 54 let). O necelých 100 tisíc diváků méně měla v tu dobu vysílaná romantika na TV Barrandov. Film Inga Lindström: Návrat ztracené dcery vidělo od 20:10 v průměru 353 tisíc dospělých diváků při podílu na publiku 8,35 procenta (v mladší kategorii diváků od 15 do 54 let šlo ale jen o 3,33 procenta publika).

Kanály – průměrné podíly (2. 1. 2015)
Graf podílu kanálů (2. 1. 2015)
Graf podílu skupin (2. 1. 2015)

Barrandov jasnou čtyřkou na trhu

Pro představu, jak ČT 1 v pátek doslova rozdrtila konkurenci, stačí sáhnout po celodenních a večerních podílech na publiku: za celý den Jednička oslovila 21,92 procenta dospělého publika, Nova 17,94 procenta a Prima 11,21 procenta. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin Jednička dosáhla podílu 27,07 procenta, Nova 21,08 procenta a Prima 12,99 procenta. Nova pokořila ČT 1 pouze u mladších diváků od 15 do 54 let. V této kategorii dosáhla celodenního podílu 22,60 procenta, zatímco Jednička 15,75 procenta. Večerní klání v této cílové skupině ale bylo hodně vyrovnané: Nova oslovila 23,72 procenta publika, Jednička 23,33 procenta.

MINULÝ PÁTEK: Pohádka Láska na vlásku na ČT 1 rekordní, Básníci na Nově oslovili pouze 9 % publika

Tip do článku - témata

Z menších televizí se v pátek dařilo především TV Barrandov. Kromě zmíněného romantického filmu bodovaly i Naše zprávy, které od půl sedmé večer vidělo bez tří tisíc rovných 300 tisíc diváků (8,99 procenta publika). Dokument z cyklu Tajemství si od desáté večer nenechalo ujít 242 tisíc dospělých při podílu 7,01 procenta a podvečerní romantický film Utta Danella: Když se stahují mračna od 16:45 vidělo 212 tisíc dospělých s podílem 7,78 procenta. Za celý den pak Barrandov dosáhl nadprůměrného podílu 6,67 procenta, v prime time pak 6,58 procenta. To mu zajistilo pozici jasné čtyřky na trhu, byť jen u dospělého publika nad 15 let. V kategorii 15 až 54 let ho předstihla Nova Cinema a ČT 2.

Top 10 všechny stanice (2. 1. 2015)

Velmi úspěšný byl v pátek přenos hokejového zápasu mezi Českem a Slovenskem. Na ČT Sport jej v průměru sledovalo přes 300 tisíc diváků, přičemž nejsledovanější byla část vysílaná od 23:19 do 23:44, kterou si nenechalo ujít 458 tisíc dospělých diváků a 19,42 procenta publika (21,36 procenta ve věku 15 až 54 let). Bohužel, zápas byl naplánovaný mimo prime time, takže na celkovém pátečním výkonu ČT Sport se příliš neprojevil (celodenní podíl 2,95 procenta, večerní 0,62 procenta). Nova Cinema v pátek bodovala hlavně ranní pohádkou Šmankote, babičko, čaruj!, kterou od deváté hodiny sledovalo 180 tisíc dospělých diváků a 17,80 procenta publika (20,70 procenta ve věku 15 až 54 let). Dvojku ovládli Cimrmani: záznam jejich představení z roku 2006 si od osmé večer nenechalo ujít 289 tisíc dospělých diváků a 6,74 procenta publika.

Top 5: ČT1 (2. 1. 2015)
Top 5: ČT2 (2. 1. 2015)
Top 5: ČT24 (2. 1. 2015)
Top 5: ČT sport (2. 1. 2015)
Top 5: ČT :D (2. 1. 2015)
Top 5: ČT art (2. 1. 2015)
Top 5: Nova (2. 1. 2015)
Top 5: Nova Cinema (2. 1. 2015)
Top 5: FANDA (2. 1. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (2. 1. 2015)
Top 5: TELKA (2. 1. 2015)
Top 5: Prima (2. 1. 2015)
Top 5: Prima COOL (2. 1. 2015)
Top 5: Prima love (2. 1. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (2. 1. 2015)
Top 5: TV Barrandov (2. 1. 2015)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.