Hlavní navigace

ČT 1 stále jede: Četnické humoresky druhé v TOP 10, třetí pak Všechnopárty

Autor: archiv ČT
Bohumil Herwig

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – O hlavní podívanou pátečního večera se postaraly oba výše uvedené pořady společně s 13. komnatou 2015. Tu vidělo 872 tisíc diváků.

Doba čtení: 2 minuty

Pátečnímu večeru očekávaně vévodila ČT 1

Dvacátý čtvrtý díl Četnických humoresek byl jasným tahounem večera a z nezpravodajských pořadů se v TOP 10 za všechny kanály umístil s podílem 14,2 % a 1,222 mil. diváků na prvním místě. Z dalších pořadů ČT 1 mu sekundovala pouze Všechnopárty, která se taktéž dostala přes milion (1,097 mil. a 12,7 %), 872 tisíc lidí (10,1 %) sledovalo 13. komnatu Michala Viewegha. Z konkurenčních stanic se nad milion dostala pouze podvečerní Ulice na Nově (1,029 mil., 11,9 %), která se v TOP 10 umístila na třetím místě. Páté Prostřeno! pak mělo podíl 10,0 % a vidělo ho 862 tisíc diváků. Vše v kategorii 15+.

ČTVRTEČNÍ DATA: Ve čtvrtek bodovala Nova, polepšily si Nejlepší trapasy na ČT

Celodenní sledovanosti vévodila Nova s podílem 19,15 % (15+), resp. 21,85 % u mladšího publika. ČT 1 ji sice s podílem 19,29 % předstihla v 15+, ale ve skupině 15–54 měla výrazně méně, 13,27 %. Tradičně třetí Prima se v 15+ dostala na solidních 15,39 % a v 15–54 pak na 13,89 % a o fous tak předstihla ČT 1. Té naopak tři silné páteční pořady v prime time za sebou zajistily vítězství v hlavním vysílacím čase s podílem 27,35 %, resp. 19,83 % u mladšího publika. Tady ji sice předstihla Nova (22,01 %), avšak v 15+ vykázala výrazně méně – 19,03 %.

Kanály – průměrné podíly (5. 2. 2016)
Graf podílu kanálů (5. 2. 2016)
Graf podílu skupin (5. 2. 2016)

Na ČT Sport sledovalo biatlon 450 tisíc diváků

Nad 4 % (průměrný podíl – share) se v pátek večer dostala zejména ČT Sport, a to u obou měřených skupin publika, tj. u 15+ (5,30 %) i u 15–54 (5,54 %), kde táhl SP 2015/16 v Kanadě. Sledovalo ho 450 tisíc diváků starších 15let. Stanici Nova Cinema se nad 4 % (share) podařilo dostat pouze u mladšího publika (5,22 %), překvapením byla TV Barrandov, která měla v kategorii 15+ podíl 4,47 %.

Brand 2018 Lovebrand

MINULÝ TÝDEN: ČT 1 večer oslovila více než 27 procent diváků.

Páteční romantika na TV Barrandov přilákala večer 214 tisíc diváků kategorie 15+ (5,93 %), TOP 5 za stanici však jako obvykle vévodila Soudkyně Barbara s podílem 10,11 % a 258 tisíci diváky (15+). Na Nově Cinema se nejvýše umístila komedie Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod, která zaujala 158 tisíc diváků s podílem 4,23 %. Ten byl ve skupině 15–54 ještě výrazně vyšší, totiž 6,62 % (112 tisíc). Zmínit je ještě třeba ČT 2 s pořadem My, chytří primáti, který v prime time sledovalo 215 tisíc diváků s podílem 5,63 %.

TOP 10 všechny stanice (5. 2. 2016)
TOP 5: ČT 1 (5. 2. 2016)
TOP 5: ČT 2 (5. 2. 2016)
TOP 5: ČT 24 (5. 2. 2016)
TOP 5: ČT sport (5. 2. 2016)
TOP 5: ČT :D (5. 2. 2016)
TOP 5: ČT art (5. 2. 2016)
TOP 5: Nova (5. 2. 2016)
TOP 5: Nova Cinema (5. 2. 2016)
TOP 5: FANDA (5. 2. 2016)
TOP 5: SMÍCHOV (5. 2. 2016)
TOP 5: TELKA (5. 2. 2016)
TOP 5: Prima (5. 2. 2016)
TOP 5: Prima COOL (5. 2. 2016)
TOP 5: Prima love (5. 2. 2016)
TOP 5: Prima ZOOM (5. 2. 2016)
TOP 5: Prima MAX (5. 2. 2016)
TOP 5: Prima Comedy Central (5. 2. 2016)
TOP 5: TV Barrandov (5. 2. 2016)
TOP 5: KINO Barrandov (5. 2. 2016)
TOP 5: Barrandov PLUS (5. 2. 2016)
TOP 5: Barrandov MUZIKA (5. 2. 2016)
Našli jste v článku chybu?