Pátečnímu večeru očekávaně vévodila ČT 1
Dvacátý čtvrtý díl Četnických humoresek byl jasným tahounem večera a z nezpravodajských pořadů se v TOP 10 za všechny kanály umístil s podílem 14,2 % a 1,222 mil. diváků na prvním místě. Z dalších pořadů ČT 1 mu sekundovala pouze Všechnopárty, která se taktéž dostala přes milion (1,097 mil. a 12,7 %), 872 tisíc lidí (10,1 %) sledovalo 13. komnatu Michala Viewegha. Z konkurenčních stanic se nad milion dostala pouze podvečerní Ulice na Nově (1,029 mil., 11,9 %), která se v TOP 10 umístila na třetím místě. Páté Prostřeno! pak mělo podíl 10,0 % a vidělo ho 862 tisíc diváků. Vše v kategorii 15+.
ČTVRTEČNÍ DATA: Ve čtvrtek bodovala Nova, polepšily si Nejlepší trapasy na ČT
Celodenní sledovanosti vévodila Nova s podílem 19,15 % (15+), resp. 21,85 % u mladšího publika. ČT 1 ji sice s podílem 19,29 % předstihla v 15+, ale ve skupině 15–54 měla výrazně méně, 13,27 %. Tradičně třetí Prima se v 15+ dostala na solidních 15,39 % a v 15–54 pak na 13,89 % a o fous tak předstihla ČT 1. Té naopak tři silné páteční pořady v prime time za sebou zajistily vítězství v hlavním vysílacím čase s podílem 27,35 %, resp. 19,83 % u mladšího publika. Tady ji sice předstihla Nova (22,01 %), avšak v 15+ vykázala výrazně méně – 19,03 %.
Na ČT Sport sledovalo biatlon 450 tisíc diváků
Nad 4 % (průměrný podíl – share) se v pátek večer dostala zejména ČT Sport, a to u obou měřených skupin publika, tj. u 15+ (5,30 %) i u 15–54 (5,54 %), kde táhl SP 2015/16 v Kanadě. Sledovalo ho 450 tisíc diváků starších 15let. Stanici Nova Cinema se nad 4 % (share) podařilo dostat pouze u mladšího publika (5,22 %), překvapením byla TV Barrandov, která měla v kategorii 15+ podíl 4,47 %.
MINULÝ TÝDEN: ČT 1 večer oslovila více než 27 procent diváků.
Páteční romantika na TV Barrandov přilákala večer 214 tisíc diváků kategorie 15+ (5,93 %), TOP 5 za stanici však jako obvykle vévodila Soudkyně Barbara s podílem 10,11 % a 258 tisíci diváky (15+). Na Nově Cinema se nejvýše umístila komedie Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod, která zaujala 158 tisíc diváků s podílem 4,23 %. Ten byl ve skupině 15–54 ještě výrazně vyšší, totiž 6,62 % (112 tisíc). Zmínit je ještě třeba ČT 2 s pořadem My, chytří primáti, který v prime time sledovalo 215 tisíc diváků s podílem 5,63 %.