Hlavní navigace

Další pohádkové vítězství ČT 1: Císař a tambor v sobotu večer zaujali milion diváků

4. 1. 2015
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Vynikající den měla opět TV Barrandov, která se stejně jako v pátek blížila sedmiprocentnímu celodennímu podílu na dospělém publiku

ČT 2 se filmem od 20:00 dotáhla na Primu

Milionové publikum se i po dvou týdnech vysílání pohádek v hlavním vysílacím čase podařilo ČT 1 oslovit v sobotu večer další českou pohádkou Císař a tambor. Oproti nejbližší konkurenci v daném vysílacím čase dosáhla dvojnásobného výkonu, od 20:00 zaujala 1,096 milionu dospělých diváků a 25,75 procenta publika (23,01 procenta ve věku 15 až 54 let). Nova, která od 20:20 vysílala akční film Captain America: První Avenger, přitáhla pozornost 588 tisíců dospělých diváků a 14,33 procenta publika. Nezvítězila ani v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let, v níž jejímu filmu dalo přednost 21,94 procenta diváků u televizních obrazovek.

PÁTEČNÍ DATA: ČT 1 jasným vítězem pátku, pohádka Čert ví proč měla víc diváků než Všechnopárty

Prima na tom byla ještě hůře, na její film Muž na hraně, vysílaný od čtvrt na devět večer (470 tisíc dospělých diváků a 11,23 procenta publika), se dotahoval oceňovaný francouzský snímek Nedotknutelní, který od osmé večer vysílala ČT 2 (zaujal 454 tisíc dospělých diváků a 10,74 procenta publika). U mladších diváků od 15 do 54 let dokonce Dvojka nad Primou zvítězila, když její film zaujal 13,71 procenta publika, zatímco snímek na Primě jen 11,28 procenta. ČT 1 večer bodovala i Deseti zastaveními s mistry zábavy a zpravodajstvím, takže v prime time u dospělého publika nad 15 let předstihla Novu, když dosáhla průměrného podílu 20,80 procenta (Nova 19,02 procenta).

Kanály – průměrné podíly (3. 1. 2015)
Graf podílu kanálů (3. 1. 2015)
Graf podílu skupin (3. 1. 2015)

Barrandov chvílemi atakoval podíl 11%

V celodenních číslech a v hlavním vysílacím čase i u mladého publika si ale pozici lídra trhu Nova uhlídala, byť v celodenním podílu u dospělého publika jen s odřenýma ušima (Nova – 18,47 procenta, ČT 1 – 18,17 procenta). Večer byla velmi úspěšná ČT 2. Kromě filmu Nedotknutelní zaujala i snímkem Tváří v tvář, který od 21:55 sledovalo 205 tisíc dospělých diváků a 7,83 procenta publika (9,77 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý prime time si Dvojka nadprůměrným podílem 7,07 procenta na dospělém publiku a 8,97 procenta na publiku od 15 do 54 let zajistila jasnou pozici čtyřky na trhu. Z celodenního pohledu ji ale i přes nadprůměrná čísla (5,79 procenta u dospělých nad 15 let a 6,13 procenta v kategorii 15 až 54 let) předstihla TV Barrandov a u mladých Nova Cinema.

MINULÁ SOBOTA: Peklo s princeznou vítězem soboty, Události jen 300 tisíc diváků za Televizními novinami

TV Barrandov se mimořádně dařilo po celý sobotní večer. Nejvíce diváky zaujal magazín Exkluziv! Kateřiny Brožové, který od půl desáté vidělo 352 tisíc dospělých diváků a 8,95 procenta publika (ale jen 2,97 procenta ve věku 15 až 54 let). Následnou talk show Sejdeme se na Cibulce si od 22:20 nenechalo ujít 304 tisíc dospělých a 10,98 procenta publika. Hlavní pořad večera, zábavnou show Vše nejlepší, sledovalo od 20:10 hod. 284 tisíc dospělých a 6,66 procenta publika (ale jen 1,63 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý den Barrandov oslovil v průměru 6,51 procenta dospělého publika a v prime time 6,49 procenta. Pokračuje tak v růstovém trendu, který nastolil už o vánočních svátcích.

MIF Dolejsova

Top 10 všechny stanice (3. 1. 2015)

Nova Cinema u mladých čtyřkou na trhu

Od sobotního odpoledne až po večer se dařilo i Nově Cinema. Odpolední snímek Ledové ostří vidělo od 14:50 průměrně 175 tisíc dospělých diváků a 7,34 procenta publika (10,95 procenta ve věku 15 až 54 let). Následující snímek Paralelní svět od 16:40 sledovalo 204 tisíc dospělých při podílu 7,38 procenta (10,39 procenta v kategorii 15 až 54 let). Hlavní večerní film Diana o známé britské princezně sledovalo od osmé večer 269 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 6,40 procentům publika (6,99 procentům ve věku 15 až 54 let). Dařilo se i válečnému filmu Odpor, který si od desáté večer nenechalo ujít 190 tisíc dospělých a 8,09 procenta publika (9,05 procenta ve věku 15 až 54 let).

Nova Cinema tak za celý den u mladšího publika od 15 do 54 let dosáhla pozice čtyřky na trhu s podílem 6,96 procenta. U dospělého publika nad 15 let ji ale v celodenních číslech předstihla TV Barrandov i ČT 2. O sobotním odpoledni bodovala ČT Sport přenosem z Turné čtyř můstků 2015 v Rakousku, který si od 13:55 nenechalo ujít 375 tisíc dospělých diváků a 16,27 procenta publika (13,54 procenta ve věku 15 až 54 let). Krátce před začátkem tohoto přenosu uspěly i Sportovní vzpomínky. Sedmiminutový sestřih sledovalo od 13:45 průměrně 136 tisíc dospělých diváků a 6,38 procenta publika (5,21 procenta ve věku 15 až 54 let). V celodenním podílu ČT Sport se ale vynikající sledovanost ztratila v průměrném čísle 2,63 procenta u dospělého publika a 2,43 procenta u publika od 15 do 54 let.

Top 5: ČT1 (3. 1. 2015)
Top 5: ČT2 (3. 1. 2015)
Top 5: ČT24 (3. 1. 2015)
Top 5: ČT sport (3. 1. 2015)
Top 5: ČT :D (3. 1. 2015)
Top 5: ČT art (3. 1. 2015)
Top 5: Nova (3. 1. 2015)
Top 5: Nova Cinema (3. 1. 2015)
Top 5: FANDA (3. 1. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (3. 1. 2015)
Top 5: TELKA (3. 1. 2015)
Top 5: Prima (3. 1. 2015)
Top 5: Prima COOL (3. 1. 2015)
Top 5: Prima love (3. 1. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (3. 1. 2015)
Top 5: TV Barrandov (3. 1. 2015)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.