Hlavní navigace

Data o reklamě PPC

20. 5. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Reklama účtovaná za odklepnutí odkazu dosáhla popularity vlivem Overture a AdSense. Weblog Search Engine Lowdown zveřejnil několik zajímavých dat inzerci PPC: Kolem 58 procent nabídek na Overture nepřesáhne cenu 15 amerických centů. Aukční servery jsou největšími inzerenty na Googlu i Overture; eBay utratí za jedno odklepnutí průměrně 11 centů. Cena některých výrazů se vyšplhá až dva i 75 dolarů. Počet uživatelů Googlu v březnu stoupl o deset procent.

Reklama účtovaná za odklepnutí odkazu dosáhla popularity vlivem Overture a AdSense. Weblog Search Engine Lowdown zveřejnil několik zajímavých dat inzerci PPC: Kolem 58 procent nabídek na Overture nepřesáhne cenu 15 amerických centů. Aukční servery jsou největšími inzerenty na Googlu i Overture; eBay utratí za jedno odklepnutí průměrně 11 centů. Cena některých výrazů se vyšplhá až dva i 75 dolarů. Počet uživatelů Googlu v březnu stoupl o deset procent.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.