Zejména bloggerům a provozovatelům menších internetových projektů nabízí reklamní systém Etarget nový způsob výdělku na původním videu. Reklamu ve videu zobrazujeme už delší dobu na některých velkých slovenských portálech, například Joj.sk nebo Čeknito – jde však jen o dodávání reklam přímo do jejich vlastních přehrávačů. Pro menší stránky a bloggery, kteří vlastní přehrávač nemají, jsme připravili hotové řešení v podobě přehrávače s reklamou,
říká Josef Kovář, country manager pro Českou republiku ze společnosti Etarget.
Místo nahrání videa například na YouTube a vložení kódu přehrávače tak zájemci mohou video nabídnout na svých stránkách pomocí přehrávače systému Etarget, ke kterému se dostanou po přihlášení ke svému partnerskému účtu. Přehrávač má tradiční funkce a během přehrávání videa zobrazuje u svého dolního okraje lištu s reklamními odkazy, kterou mohou uživatelé kdykoliv skrýt. I tento typ kampaní je založen na principu PPC, kdy provozovatel webu získá podíl z každého kliknutí na reklamní odkaz. (Tisková zpráva)