Hlavní navigace

Etarget nabízí přehrávač videa s PPC reklamou

10. 8. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Zejména bloggerům a provozovatelům menších internetových projektů nabízí reklamní systém Etarget nový způsob výdělku na původním videu. Reklamu ve videu zobrazujeme už delší dobu na některých velkých slovenských portálech, například Joj.sk nebo Čeknito – jde však jen o dodávání reklam přímo do jejich vlastních přehrávačů. Pro menší stránky a bloggery, kteří vlastní přehrávač nemají, jsme připravili hotové řešení v podobě přehrávače s reklamou, říká Josef Kovář, country manager pro Českou…

Zejména bloggerům a provozovatelům menších internetových projektů nabízí reklamní systém Etarget nový způsob výdělku na původním videu. Reklamu ve videu zobrazujeme už delší dobu na některých velkých slovenských portálech, například Joj.sk nebo Čeknito – jde však jen o dodávání reklam přímo do jejich vlastních přehrávačů. Pro menší stránky a bloggery, kteří vlastní přehrávač nemají, jsme připravili hotové řešení v podobě přehrávače s reklamou, říká Josef Kovář, country manager pro Českou republiku ze společnosti Etarget.

Místo nahrání videa například na YouTube a vložení kódu přehrávače tak zájemci mohou video nabídnout na svých stránkách pomocí přehrávače systému Etarget, ke kterému se dostanou po přihlášení ke svému partnerskému účtu. Přehrávač má tradiční funkce a během přehrávání videa zobrazuje u svého dolního okraje lištu s reklamními odkazy, kterou mohou uživatelé kdykoliv skrýt. I tento typ kampaní je založen na principu PPC, kdy provozovatel webu získá podíl z každého kliknutí na reklamní odkaz. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.