Hlavní navigace

Etarget rozšiřuje možnosti cílení reklamy

30. 10. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Internetový reklamní systém Etarget rozšiřuje možnosti lepšího cílení reklamy na konkrétní uživatele. Podmínky cílení se nově rozšiřují o specifikování takových klíčových slov, která popisují oblast zájmu zákazníka. Vezmeme-li jako příklad autoškolu, pak je výběr klíčových slov vcelku snadný. Je pochopitelné, že se tu budou objevovat termíny jako Autoškola, Řidičský průkaz, Auto a podobně. My však klientovi nabídneme i jiné. Protože se jedná o služby určené především mladým, pak doporučíme také…

Internetový reklamní systém Etarget rozšiřuje možnosti lepšího cílení reklamy na konkrétní uživatele. Podmínky cílení se nově rozšiřují o specifikování takových klíčových slov, která popisují oblast zájmu zákazníka. Vezmeme-li jako příklad autoškolu, pak je výběr klíčových slov vcelku snadný. Je pochopitelné, že se tu budou objevovat termíny jako Autoškola, Řidičský průkaz, Auto a podobně. My však klientovi nabídneme i jiné. Protože se jedná o služby určené především mladým, pak doporučíme také pojmy, které počítají se zájmy této cílové skupiny – třeba Hudební festival, Přijímací zkoušky, Studium, Seznamka a podobně, vysvětluje Josef Kovář, Country Manager Etargetu pro Českou republiku. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).