Hlavní navigace

Etarget se zaměří už jen na kontextovou reklamu

5. 4. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Reklamní systém Etarget oznámil, že se bude zaměřovat výhradně na kontextovou PPC reklamu, kterou jeho klienti žádají nejvíce. Od začátku dubna ukončil své služby související s bannerovými reklamami. Součástí naší firemní strategie je cílená orientace na kontextovou reklamu, zpoplatňovanou formou PPC. Proto jsme se rozhodli k 1.4. ukončit poskytování služeb v oblasti bannerové reklamy, o níž byl mezi našimi zákazníky – a to jak stálými tak potenciálními – podstatně menší zájem. Věříme, že tento…

Reklamní systém Etarget oznámil, že se bude zaměřovat výhradně na kontextovou PPC reklamu, kterou jeho klienti žádají nejvíce. Od začátku dubna ukončil své služby související s bannerovými reklamami. Součástí naší firemní strategie je cílená orientace na kontextovou reklamu, zpoplatňovanou formou PPC. Proto jsme se rozhodli k 1.4. ukončit poskytování služeb v oblasti bannerové reklamy, o níž byl mezi našimi zákazníky – a to jak stálými tak potenciálními – podstatně menší zájem. Věříme, že tento krok nám pomůže k ještě většímu rozvoji reklamy kontextové, která už dnes v tomto segmentu trhu dominuje, řekl Marcel Vašš, marketingový ředitel Etargetu. (Tisková zpráva)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).