Hlavní navigace

Etarget se zaměří už jen na kontextovou reklamu

Jiří Macich ml.

Reklamní systém Etarget oznámil, že se bude zaměřovat výhradně na kontextovou PPC reklamu, kterou jeho klienti žádají nejvíce. Od začátku dubna ukončil své služby související s bannerovými reklamami. Součástí naší firemní strategie je cílená orientace na kontextovou reklamu, zpoplatňovanou formou PPC. Proto jsme se rozhodli k 1.4. ukončit poskytování služeb v oblasti bannerové reklamy, o níž byl mezi našimi zákazníky – a to jak stálými tak potenciálními – podstatně menší zájem. Věříme, že tento…

Reklamní systém Etarget oznámil, že se bude zaměřovat výhradně na kontextovou PPC reklamu, kterou jeho klienti žádají nejvíce. Od začátku dubna ukončil své služby související s bannerovými reklamami. Součástí naší firemní strategie je cílená orientace na kontextovou reklamu, zpoplatňovanou formou PPC. Proto jsme se rozhodli k 1.4. ukončit poskytování služeb v oblasti bannerové reklamy, o níž byl mezi našimi zákazníky – a to jak stálými tak potenciálními – podstatně menší zájem. Věříme, že tento krok nám pomůže k ještě většímu rozvoji reklamy kontextové, která už dnes v tomto segmentu trhu dominuje, řekl Marcel Vašš, marketingový ředitel Etargetu. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?