Hlavní navigace

Firemní Stránky na Facebooku v nové podobě od 31. března, natvrdo

31. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Facebook původně oznamoval spuštění TIMELINE poodoby firemní Stránek na 30. března, ale nedošlo k tomu. Oznámeno bylo datum o den pozdější a jak je možné vidět na řadě Stránek, skutečně došlo k přepnutí na TIMELINE. Lupa.cz na Facebooku - www.facebook.com/Lupa.cz Zásadní změny: (+) Velký „obrázek“ v záhlaví (Cover photo) s rozměrem 851×315 bodů s velmi přísnými pravidly co nesmí obsahovat (+) Profilový obrázek pouze v rozměru 180×180 bodů (zobrazuje se v 125×125 podobě) (+) Možnost posílání…

Facebook původně oznamoval spuštění TIMELINE poodoby firemní Stránek na 30. března, ale nedošlo k tomu. Oznámeno bylo datum o den pozdější a jak je možné vidět na řadě Stránek, skutečně došlo k přepnutí na TIMELINE.

BRAND

Lupa.cz na Facebooku - www.facebook­.com/Lupa.cz

Zásadní změny:

  • (+) Velký „obrázek“ v záhlaví (Cover photo) s rozměrem 851×315 bodů s velmi přísnými pravidly co nesmí obsahovat
  • (+) Profilový obrázek pouze v rozměru 180×180 bodů (zobrazuje se v 125×125 podobě)
  • (+) Možnost posílání privátních zpráv Stránce, ta může odpovídat (rovněž privátně)
  • (+) Vylepšené přehledy (Insights)
  • (+) Nový „Panel pro správu“, a „Záznam o aktivitách“
  • (-)(+) Příspěvky fanoušků jsou odsunuty do prakticky neviditelné podoby a stávající se takřka neviditelnými 
  • (-) Zmizela možnost Vstupní záložky (Landing Tab)
  • (-) Menu (dřívější záložky) změněny na maximálně čtyři viditelné grafické prvky pod záhlavím Stránky (-)
  • (-) Přestal existovat „photostrip“ (pětice fotografií v záhlaví)
  • (-) Zásadní rozpor mezi tím jak vypadá Stránka a jak se informace dostávají k fanouškům. Zatímco Stránka může být vizuelně  atraktivní, příspěvky k fanouškům jdou stále ve starém způsobu 
  • (-)TIMELINE mohutně filtruje příspěvky stránky, ale umožňuje s nimi pracovat

Pokud chcete vědět více o nové podobě firemních Stránek, můžete se to dozvědět v Stránky na Facebooku dostanou 30. března nový design, přichází TIMELINE

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).