Facebook původně oznamoval spuštění TIMELINE poodoby firemní Stránek na 30. března, ale nedošlo k tomu. Oznámeno bylo datum o den pozdější a jak je možné vidět na řadě Stránek, skutečně došlo k přepnutí na TIMELINE.

Lupa.cz na Facebooku - www.facebook.com/Lupa.cz
Zásadní změny:
- (+) Velký „obrázek“ v záhlaví (Cover photo) s rozměrem 851×315 bodů s velmi přísnými pravidly co nesmí obsahovat
- (+) Profilový obrázek pouze v rozměru 180×180 bodů (zobrazuje se v 125×125 podobě)
- (+) Možnost posílání privátních zpráv Stránce, ta může odpovídat (rovněž privátně)
- (+) Vylepšené přehledy (Insights)
- (+) Nový „Panel pro správu“, a „Záznam o aktivitách“
- (-)(+) Příspěvky fanoušků jsou odsunuty do prakticky neviditelné podoby a stávající se takřka neviditelnými
- (-) Zmizela možnost Vstupní záložky (Landing Tab)
- (-) Menu (dřívější záložky) změněny na maximálně čtyři viditelné grafické prvky pod záhlavím Stránky (-)
- (-) Přestal existovat „photostrip“ (pětice fotografií v záhlaví)
- (-) Zásadní rozpor mezi tím jak vypadá Stránka a jak se informace dostávají k fanouškům. Zatímco Stránka může být vizuelně atraktivní, příspěvky k fanouškům jdou stále ve starém způsobu
- (-)TIMELINE mohutně filtruje příspěvky stránky, ale umožňuje s nimi pracovat
Pokud chcete vědět více o nové podobě firemních Stránek, můžete se to dozvědět v Stránky na Facebooku dostanou 30. března nový design, přichází TIMELINE.