Už v květnu 2012 začal Facebook testovat globální Stránky. V praxi to znamená, že spojí všechny jednotlivé lokální stránky do „jedné velké“ a začne ukazovat celkový počet fanoušků na všech takto spojených stránkách.
Jedna z prvních „českých“ stránek, na které se to objevilo, bylo Lancome (červenec 2012), ale od té doby se v žebříčku největších českých stránek postupně objevila řada dalších globálních a „prostým okem“ přestalo být možné zjistit, kolik fanoušků je opravdu „českých“. Mimochodem „české“ Lancome dnes ukazuje 4,6 milionu fanoušků.
V pondělí odpoledne se stránka Foodpanda Czech stala součástí globální stránky a všechny Foodpandy tak Facebook spojil dohromady. Což v praxi vedlo k tomu, že se u Foodpanda Czech začalo ukazovat přes 600 tisíc fanoušků a počet fanoušků navíc poměrně značným tempem stoupá. Některé další údaje ale stránka ukazuje nadále lokálně (zejména počet lidí, kteří o tom mluví) a bude potřeba počkat na přepočty, než se „velká“ čísla objeví i tam.
Pro některé uživatele sociálních sítí to bylo důvodem k panice a samozřejmě okamžitému obviňování české Foodpandy z nákupu fanoušků. Nelze se tomu příliš divit, nakupování fanoušků a podvodné získávání fanoušků je na (nejenom) českém Facebooku běžné.
A poznat globální stránku lze jen tak, že si rozkliknete menu stránky (ozubené kolečko vpravo) a tam uvidíte „Switch region“ (v češtině „Přepnout oblast“).