Google, resp. jeho dceřiná společnost DoubleClick, která vyvíjí a poskytuje stejnojmenný systém pro umísťování a správu displejové reklamy na webu, pracuje v současné době na HTML5 nástroji, který umožní reklamním agenturám a marketérům jednoduše vytvářet reklamy, weby či aplikace.
Podle viceprezidenta společnosti Neala Mohana chce DoubleClick tímto nástrojem pomoci inzerentům lépe využít potenciálu programů fungujících napříč platformami. Nástroj s názvem Google Web Designer bude plně integrován do služeb DoubleClick Studio a AdMob. Vydavatelé a inzerenti jej budou moci využívat zdarma. K dispozici by měl být v následujících měsících.
Představitelé firmy DoubleClick také oznámili integraci některých nových funkcí, které získali díky loňské akvizici marketingové společnosti Wildfire Interactive, která se zaměřovala na oblast sociálních médií. Firmy tak budou moci v rámci DoubleClicku monitorovat i svoje aktivity na sociálních sítích a díky získaným datům například určit, nakolik ovliňují návštěvy jejich profilů na sociálních sítích následné nákupy nebo jiné aktivity zákazníků.
Záznam z výroční tiskové konference DoubleClick, na které byly novinky představeny, můžete zhlédnout v následujícím videu.
Zdroj: DoubleClick Advertiser Blog