Hlavní navigace

Google chystá HTML5 nástroj pro tvorbu webů, aplikací a reklam

5. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Google Web Designer má pomoci inzerentům a vydavatelům lépe využít potenciálu programů fungujících napříč platformami. Bude plně integrován do služeb DoubleClick Studio a AdMob.

Google, resp. jeho dceřiná společnost DoubleClick, která vyvíjí a poskytuje stejnojmenný systém pro umísťování a správu displejové reklamy na webu, pracuje v současné době na HTML5 nástroji, který umožní reklamním agenturám a marketérům jednoduše vytvářet reklamy, weby či aplikace.

Podle viceprezidenta společnosti Neala Mohana chce DoubleClick  tímto nástrojem pomoci inzerentům lépe využít potenciálu programů fungujících napříč platformami. Nástroj s názvem Google Web Designer bude plně integrován do služeb DoubleClick Studio a AdMob. Vydavatelé a inzerenti jej budou moci využívat zdarma. K dispozici by měl být v následujících měsících.

Představitelé firmy DoubleClick také oznámili integraci některých nových funkcí, které získali díky loňské akvizici marketingové společnosti Wildfire Interactive, která se zaměřovala na oblast sociálních médií. Firmy tak budou moci v rámci DoubleClicku monitorovat i svoje aktivity na sociálních sítích a díky získaným datům například určit, nakolik ovliňují návštěvy jejich profilů na sociálních sítích následné nákupy nebo jiné aktivity zákazníků.

Záznam z výroční tiskové konference DoubleClick, na které byly novinky představeny, můžete zhlédnout v následujícím videu.

BRAND24

Zdroj: DoubleClick Advertiser Blog

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).