Google varuje, že neoznačená reklama může znamenat odstranění webu z Google News (Zprávy Google). Reaguje na rostoucí trend používání tzv. „native advertising“, tedy reklamy, která je „přirozeně“ začleněná do článků či zpráv. A v řadě případů není ani označená jako reklama, ale hlavně není jasně oddělena od vlastního obsahu.
Ve výše zmíněném varování Google upozorňuje, že důvěryhodnost a důvěra jsou dlouhodobé žurnalistické hodnoty, které navíc považujeme za zásadní. A také to, že Google News nejsou marketingovým nástrojem. Konstatuje také, že je obtížné článkům věřit, pokud jsou placené tím o kom píší či pokud se prodávají odkazy v článku. Z pohledu Google jde o porušování pravidel a v takovém případě může být titul z Google News odstraněn.
Google doporučuje, tam kde dochází k prolínání redakčního a komerčního obsahu, aby byl takovýto obsah jasně označen a oddělen. Včetně obvyklého doporučení, aby byl odsunut na samostatnou doménu či složku, byl blokován v robots.txt nebo určen v Google News Sitemap..