Hokej s Finskem a finále Ligy mistrů posunuly ČT Sport v sobotu před Novu

25. 5. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Utkání české hokejové reprezentace s Finskem o účast ve finále mistrovství světa vidělo 1,416 milionu dospělých diváků

Nova a ČT 1 po osmé večer vyrovnané

Pozici nejsledovanější české televize v sobotu obsadila ČT Sport. Hlavní kanál Novy odsunula na druhou příčku jak v celodenním podílu, tak v prime time, a to v obou základních diváckých skupinách: u dospělých nad 15 let i u diváků ve věku 15 až 54 let. Pomohl jí k tomu zejména zápas české hokejové reprezentace s Finskem o účast ve finále mistrovství světa. Od 17:45 jej sledovalo v průměru 1,416 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 51 procentům publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let dalo hokeji přednost 65 procent publika u televizních obrazovek. Následné finále fotbalové Ligy mistrů vidělo na stejném kanále od půl deváté večer 362 tisíc dospělých diváků a 13 procent publika (stejný podíl dosáhlo i u diváků od 15 do 54 let).

PÁTEČNÍ DATA: První republika v pátek večer jediná nad milionem diváků, ale i tak ztrácela

Za celý den ČT Sport vykázala podíl 20,99 procenta na dospělém publiku starším 15 let (Nova 15,27 procenta) a v prime time 21,15 procenta (Nova 19,49 procenta). U mladšího publika od 15 do 54 let to bylo za celý den 23,77 procenta (Nova 18,34 procenta) a v prime time 25,85 procenta (Nova 24,18 procenta). Hlavní kanál Novy večer po osmé hodině svedl vyrovnaný boj s ČT 1, v němž u dospělého publika nad 15 let těsně podlehl. Film Sherlock Holmes: Hra stínů totiž vidělo 632 tisíc dospělých diváků při podílu 19,58 procenta, zatímco zábavný pořad Zázraky přírody na ČT 1 ve stejnou dobu zaujal 663 tisíc dospělých a 19,86 procenta publika. U mladších diváků od 15 do 54 let ale vyhrála Nova: Sherlock Holmes v této kategorii dosáhl podílu 29,08 procenta, zatímco Zázraky přírody jen 13,97 procenta.

Kanály – průměrné podíly (24. 5. 2014)
Graf podílu kanálů (24. 5. 2014)
Graf podílu skupin (24. 5. 2014)

Hercule Poirot na ČT 2 s více než 400 tisíci diváky

Hlavní kanál Primy se po osmé večer pohyboval jen na polovičním výkonu Novy a ČT 1. Soutěž Máme rádi Česko sledovalo od čtvrt na devět 312 tisíc dospělých diváků a 9,33 procenta publika (6,82 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima tak ve sledovanosti klesla pod ČT Sport, jež ve stejnou dobu nabízela přenos finále Ligy mistrů. Sledovanější byla i ČT 2, která poněkud překvapila zařazením mainstreamového Hercula Poirota, což diváci ocenili rekordní sledovaností: od osmé večer jej vidělo v průměru 416 tisíc dospělých diváků a 12,40 procenta publika (9,09 procenta ve věku 15 až 54 let). Dvojku tak dělilo od Jedničky a Novy pouhých 200 tisíc diváků, což není vůbec obvyklé.

MINULÁ SOBOTA: ČT Sport v sobotu nejsledovanější televizí, hokej s Dánskem vidělo 1,3 milionu diváků

Nad stotisícovou hranici se pak dostaly už jen pořady ČT 24, TV Barrandov a Novy Cinema. Zpravodajská ČT 24 zaujala zejména poledními zprávami, které si nenechalo ujít 178 tisíc dospělých diváků a 13,90 procenta publika, na Barrandově byl nejsledovanější kontaktní pořad Sejdeme se na Cibulce, jenž od desáté večer zhlédlo 159 tisíc dospělých diváků a 5,62 procenta publika. Spíše průměrný výkon vykázal hlavní večerní film na Nově Cinema: snímek Až tak moc tě nežere vidělo od osmé večer 145 tisíc dospělých diváků a 4,39 procenta publika (5,96 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (24. 5. 2014)
Top 5: ČT1 (24. 5. 2014)
Top 5: ČT2 (24. 5. 2014)
Top 5: ČT24 (24. 5. 2014)
Top 5: ČT sport (24. 5. 2014)
Top 5: ČT :D (24. 5. 2014)
Top 5: ČT art (24. 5. 2014)
Top 5: Nova (24. 5. 2014)
Top 5: Nova Cinema (24. 5. 2014)
Top 5: FANDA (24. 5. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (24. 5. 2014)
Top 5: TELKA (24. 5. 2014)
Top 5: Prima (24. 5. 2014)
Top 5: Prima COOL (24. 5. 2014)
Top 5: Prima love (24. 5. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (24. 5. 2014)
Top 5: TV Barrandov (24. 5. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).