Hlavní navigace

HP chce změnou loga přispět ke změně vnímání značky

15. 12. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

 A New HP: So Close, Yet So Far Away je velmi zajímavé čtení o tom, co vede HP ke změně loga a jak každý detail v novém logu má nějaký důvod. Prozaítm jde o návrh, dalo by se říci – odvážný návrh, a není zdaleka jasné, jestli dojde k realizaci.

 A New HP: So Close, Yet So Far Away je velmi zajímavé čtení o tom, co vede HP ke změně loga a jak každý detail v novém logu má nějaký důvod. Prozaítm jde o návrh, dalo by se říci – odvážný návrh, a není zdaleka jasné, jestli dojde k realizaci.

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.