Hlavní navigace

Hráči počítačových her mají komunitní server inspirovaný Last.fm

5. 9. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Tvůrci Web 2.0 start-upů v poslední době hledají sebemenší ještě nezaplněnou mezeru na trhu. Občas se při tom někomu podaří narazit na opravdovou díru, která do budoucna skýtá potenciál zajímavého zisku. To je asi také případ horkého Amerického startupu Raptr. Ten si předsevzal vybudovat po vzoru serveru Last.fm on-line komunitu pro dosud sociálními sítěmi opomíjený segment uživatelů. Za svoji cílovou skupinu si projekt vybral hráče počítačových her. Beta Raptru je veřejně přístupná od středy a…

Tvůrci Web 2.0 start-upů v poslední době hledají sebemenší ještě nezaplněnou mezeru na trhu. Občas se při tom někomu podaří narazit na opravdovou díru, která do budoucna skýtá potenciál zajímavého zisku. To je asi také případ horkého Amerického startupu Raptr. Ten si předsevzal vybudovat po vzoru serveru Last.fm on-line komunitu pro dosud sociálními sítěmi opomíjený segment uživatelů. Za svoji cílovou skupinu si projekt vybral hráče počítačových her. Beta Raptru je veřejně přístupná od středy a funguje skutečně obdobně jako populární „sociální rádio“. Každý registrovaný hráč dostává k dispozici uživatelskou aplikaci, která monitoruje, jakou hru dotyčný právě hraje. Raptr následně informace agreguje na webu, prostřednictvím feedu informuje spřízněné hráče a doporučuje další tituly. S lehce podobným konceptem se již mohli setkat někteří uživatelé Xboxu 360 u služby Xbox Live, na rozdíl od něho však Raptr slibuje absenci omezení na konkrétní HW či SW platformu.

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.