Tvůrci Web 2.0 start-upů v poslední době hledají sebemenší ještě nezaplněnou mezeru na trhu. Občas se při tom někomu podaří narazit na opravdovou díru, která do budoucna skýtá potenciál zajímavého zisku. To je asi také případ horkého Amerického startupu Raptr. Ten si předsevzal vybudovat po vzoru serveru Last.fm on-line komunitu pro dosud sociálními sítěmi opomíjený segment uživatelů. Za svoji cílovou skupinu si projekt vybral hráče počítačových her. Beta Raptru je veřejně přístupná od středy a funguje skutečně obdobně jako populární „sociální rádio“. Každý registrovaný hráč dostává k dispozici uživatelskou aplikaci, která monitoruje, jakou hru dotyčný právě hraje. Raptr následně informace agreguje na webu, prostřednictvím feedu informuje spřízněné hráče a doporučuje další tituly. S lehce podobným konceptem se již mohli setkat někteří uživatelé Xboxu 360 u služby Xbox Live, na rozdíl od něho však Raptr slibuje absenci omezení na konkrétní HW či SW platformu.