Zdá se, že ani zavedení samoinstalačního balíčku pro IPTV službu O2TV nezpůsobilo nějaký raketový nárůst. Telefónica O2 aktuálně hlásí celkem 20.000 zákazníků. Koncem loňského roku jich mělo být 15.000. Přesto Andrej Torriani, marketingový ředitel Telefóniky, spokojeně říká: Zájem o O2TV mezi zákazníky předčil všechna naše očekávání. Za pouhých pět měsíců jejího fungování si O2TV zřídilo již více než 20.000 zákazníků. Ti se brzy naučili, že pevná linka už není jen o telefonování nebo pro přístup na internet přes vysokorychlostní ADSL, ale také, že pro ně představuje televizní zábavu a filmy, které si mohou sami ovládat.
(Tisková zpráva)
Loňský rok IPTV obecně na českém trhu shrnuje článek První rok IPTV v České republice. IPTV je rovněž věnována speciální příloha Lupy na http://iptv.lupa.cz připravovaná ve spolupráci s redakcí DigiZone.cz.