Hlavní navigace

Jak se promění prostředí internetu v Evropě?

16. 9. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Internet Info
Nejen toto téma, ale také nové mediální projekty nebo debata o placeném obsahu vás čekají na konferenci Czech Internet Forum 2020.

Již 15. ročník Czech Internet Fora, který organizuje server Lupa.cz, opět přinese trendy témata a zajímavé osobnosti z českého online světa.

Na webu konference najdete veškeré informace, které potřebujete vědět: program konference, anotace přednášek, představení našich spíkrůorganizační záležitosti.

O čem budeme mluvit?

Svoboda a otevřenost internetu v Evropě

Marcel Kolaja (Evropský parlament) představí, jaké konkrétní změny čeká evropské internetové prostředí s příchodem nové legislativy (konkrétně jde o Akt o digitálních službách – Digital Services Act). Jakým výzvám v současnosti v rámci příprav této legislativy zákonodárci čelí? A jak se promění internet pro jeho uživatele?

Vyhodnocování online kampaní v post-cookies době

Jan Jirsa (LEGO) spolu s Ondřejem Matulou (Nielsen Admosphere) nabídnou „nekukiovský“ pohled na efektivitu. Podělí se o ponaučení z kampaně, která byla optimalizovaná na široký zásah. Marketéři, dle názoru našich spíkrů, však nesmí zapomenout na to, že výrobky kupují konkrétní lidé. Je tedy klíčové zjistit, zda jsou virtuální identity vyjádřené cookies natolik hodnotné, že jejich zánik znemožní vyhodnocování online kampaní.

Nové mediální projekty na českém trhu

Tomáš Večeřa (CNN Prima News) se podělí o své čerstvé zkušenosti: jak nastartovat nový zpravodajský web a čelit stávající, zaběhlé konkurenci?  

Filip Horký (Livesport News) představí zpravodajskou platformu Flashnews, která bude informovat nejen o sportu, ale také o světovém a domácím zpravodajství nebo událostech ve vybrané lokalitě uživatele.

Michal Majnuš (Adexpres) je přesvědčen, že je na čase vytvořit nový systém mediálního plánování, který bude reflektovat roztříštěnost pozornosti publika a formu konzumace médií ve 21. století. Jak na to, prozradí ve své prezentaci.

Krize je příležitost – Seznam.cz v době čínské chřipky

Tomáš Búřil (Seznam.cz) představí kroky, které česká internetová jednička podnikla pro záchranu nejen svého byznysu, ale i byznysu svých klientů.

CIF 24 - tip - superearly cena

Je opravdu na co se těšit, program je nabitý skvělými tématy i řečníky. K účasti stačí vyplnit jednoduchou registraci. Těšíme se na setkání s vámi.

Partnery konference jsou společnosti Dobrý web a LCG New Media. Mediálními partnery jsou Demagog.cz, Forbes, MediaGuru, MJournal a Svět Chytře. Produktovým partnerem je EasyEvent. Organizátorem akce je server Lupa.cz za podpory TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).