Hlavní navigace

Kouzlo nechtěného

16. 9. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Hana Skoumalová mě dnes odpoledne upozornila na chybějící čárku v poslední větě zprávičky Smyslem SEO je…. Přiznávám, že takhle šokující to moje odhalení být nemělo. Ovšem, jak tak procházím nabídky taky-SEO-konzultantů, zjišťuji, že jsem tu čárku ani doplňovat nemusel. Věta: Smyslem je vydělat na lidech, co hledají ve vyhledavačích nějaké peníze. je možná pravdivá. (O tomtéž Malý čtenář)

Hana Skoumalová mě dnes odpoledne upozornila na chybějící čárku v poslední větě zprávičky Smyslem SEO je…. Přiznávám, že takhle šokující to moje odhalení být nemělo. Ovšem, jak tak procházím nabídky taky-SEO-konzultantů, zjišťuji, že jsem tu čárku ani doplňovat nemusel. Věta: Smyslem je vydělat na lidech, co hledají ve vyhledavačích nějaké peníze. je možná pravdivá. (O tomtéž Malý čtenář)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.