Hlavní navigace

Liga mistrů zamíchala úterním večerem, u mladých uspěla víc než Cesty domů na Primě

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Neohroženým lídrem večera zůstala Ordinace v růžové zahradě 2 na Nově, která jako jediná po 20:00 pokořila hranici milionu diváků.

Doba čtení: 3 minuty

Seriál Primy v D15–54 porazil dokonce i ČT 2

Úterní zápas fotbalové Ligy mistrů mezi Realem Madrid a Paris Saint Germain, který v hlavním vysílacím čase od čtvrt na devět vysílala ČT Sport, narušil tradiční rozložení sil největších českých televizí. Utkání, které sledovalo v průměru 252 tisíc dospělých diváků, dosáhlo téměř shodného podílu na publiku jako seriál Cesty domů III na Primě a u mladšího publika od 15 do 54 let dokonce Primu pokořilo. V mladší cílové skupině totiž dal zápasu přednost každý desátý divák u televizní obrazovky, kdežto Cestám domů jen čtyři procenta. V širší kategorii všech dospělých diváků nad 15 let zaujal fotbal i seriál shodně devět procent publika. Neohroženým lídrem úterního večera ale zůstává Ordinace v růžové zahradě 2.

PONDĚLNÍ DATA: Místo zločinu Plzeň se drží stále nad milionem, MasterChef zvítězil v 15–54 těsně

Seriál Novy vidělo od 20:20 v průměru 1,446 milionu dospělých diváků a 36 procent publika (36 procent v kategorii 15 až 54 let). Na méně než třetinu výkonu Ordinace se dostala souběžně vysílaná Nemocnice na kraji města – nové osudy na ČT 1. Od osmé hodiny večer jí dalo přednost 408 tisíc dospělých diváků a 10 procent publika (11 procent ve věku 15 až 54 let). Velmi úspěšný byl dokumentární cyklus Velká vlastenecká válka na ČT 2, který si od 20:00 nenechalo ujít 319 tisíc dospělých diváků a osm procent publika, ale v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let dosáhl nižšího podílu pět procent (což však bylo stále víc, než v dané kategorii vykázaly Cesty domů III na Primě).

Kanály – průměrné podíly (3. 11. 2015)
Graf podílu kanálů (3. 11. 2015)
Graf podílu skupin (3. 11. 2015)

Prima Cool se blížila výkonu velké Primy

Prima si spravila reputaci publicistickým pořadem Očima Josefa Klímy, který od půl desáté oslovil skoro stejný počet diváků jako Cesty domů, konkrétně 350 tisíc a 12 procent dospělého publika (ale jen pět procent ve věku 15 až 54 let). Z hlediska podílu na publiku pak byla nejúspěšnější repríza Ano, šéfe! z brněnského podniku Bohéma, již si od půl jedenácté nenechalo ujít 234 tisíc dospělých diváků a 13 procent publika (14 procent ve věku 15 až 54 let). Směle tak konkurovala Nově a jejímu akvizičnímu seriálu Zákon a pořádek, jemuž dalo od 22:45 přednost 247 tisíc dospělých diváků a 15 procent publika (13 procent ve věku 15 až 54 let). Nově se ale dařilo s magazínem Víkend, který těžil z velké sledovanosti Ordinace a zaujal od půl desáté 653 tisíc dospělých diváků a 22 procent publika (27 procent ve věku 15 až 54 let).

Czech Internet Forum 2018 Tip s tlačítkem

MINULÉ ÚTERÝ: Ordinace se v úterý držela na svém, nad milionem byly i další tři pořady Novy

Velmi úspěšný úterní večer má za sebou Prima Cool, které se dařilo zejména se sitcomem Teorie velkého třesku, který si od půl desáté nenechalo ujít 187 tisíc dospělých diváků a pět procent publika (10 procent ve věku 15 až 54 let). Prima Cool dokonce v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin dohnala v průměrném podílu na mladším publiku od 15 do 54 let hlavní kanál Primy, když dosáhla hodnoty 7,41 procenta, zatímco „velká“ Prima 7,98 procenta. Televize Barrandov tradičně uspěla zejména s podvečerním formátem Soudkyně Barbara, který tentokrát od 17:20 sledovalo v průměru 340 tisíc dospělých diváků a 15 procent publika (13 procent ve věku 15 až 54 let). Pozdněvečerní formát Tchyně vidělo od 21:50 průměrně 186 tisíc dospělých a sedm procent publika (pět procent ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (3. 11. 2015)
Top 5: ČT1 (3. 11. 2015)
Top 5: ČT2 (3. 11. 2015)
Top 5: ČT24 (3. 11. 2015)
Top 5: ČT sport (3. 11. 2015)
Top 5: ČT :D (3. 11. 2015)
Top 5: ČT art (3. 11. 2015)
Top 5: Nova (3. 11. 2015)
Top 5: Nova Cinema (3. 11. 2015)
Top 5: FANDA (3. 11. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (3. 11. 2015)
Top 5: TELKA (3. 11. 2015)
Top 5: Prima (3. 11. 2015)
Top 5: Prima COOL (3. 11. 2015)
Top 5: Prima love (3. 11. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (3. 11. 2015)
Top 5: TV Barrandov (3. 11. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (3. 11. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (3. 11. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (3. 11. 2015)
Našli jste v článku chybu?