Hlavní navigace

Mall.cz loni vydělal 9,5 milionu korun. Investoval do nových služeb

10. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Zavedení dopravy zdarma, rozšíření pobočkové sítě z deseti na patnáct prodejen a uvedení vlastní kreditní karty. To je jen část novinek, které Mall.cz loni provedl.

Zdroje investujeme do dalšího rozvoje. I přesto jsme ve  skončeném fiskálním roce dosáhli v Česku zisku 9,5 milionu korun, komentuje výsledky šéf internetového obchodního domu Marek Liška. 

Internet Mall navýšil v uplynulém roce základní kapitál o 145 milionů na současných 289 milionů. Další navýšení o zhruba 200 mil. Kč je v plánu během několika následujících měsíců. Zdroje chce firma využít zejména k další expanzi do regionu střední a východní Evropy.

Vzhledem ke každoročnímu výraznému nárůstu počtu objednávek vyhlásil majitel Mall.cz výběrové řízení na nový centrální sklad. Do větších prostor se chce přestěhovat už v příštím roce. Změnami prošel letos i web e-shopu, který se snaží přizpůsobit rostoucímu počtu objednávek z tabletů. 

Dařilo se i celému Netretail Holdingu, který za uplynulý fiskální rok hlásí obrat ve výši osmi miliard. Tedy nárůst o 34 procent. Kromě Česka provozuje firma e-shopy také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku či ve Slovinsku. Společnost má od července nového výkonného ředitele. Ondřej Fryc se přesunul na pozici generálního ředitele. 

BRAND24

Rostla ale i konkurence. Alza.cz, která působí na českém a slovenském trhu, loni dosáhla pětinového zvýšení obratu bez DPH na 9,2 miliardy korun. Další z velkých internetových prodejců elektroniky CZC.cz zaznamenal v roce 2013 nárůst tržeb o téměř 40 % na 1,75 miliardy korun. A tento trend se mu daří držet i letos. Za prvních šest měsíců zaznamenalo CZC.cz meziroční nárůst tržeb o 49 %. 

„Příznivě se pro CZC.cz nevyvíjí jen souhrnné statistiky, ale také dynamika tempa růstu, která od začátku roku stoupá a z lednových 40 % v červnu dosáhla na 60 %,“ uvedla Jitka Dvořáková,  generální ředitelka CZC.cz.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).