Hlavní navigace

Mediální koncern Lagardere chce v Polsku zahájit DVB-T vysílání

31. 7. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 322915
31. 7. 2008

Polská mediální skupina Erozet, která je součástí francouzského mediálního koncernu Lagardere, chce rozšířit pole své působnosti na polském mediálním trhu a zahájit zemské digitální televizní vysílání nejméně jednoho programu. Erozet chce využít zkušeností společnosti Lagardere, která ve Francii úspěšně provozuje několik televizních stanic šířených v rámci DVB-T vysílání, a přijít na polský trh se stanicí zaměřenou na mladé diváky.

I přesto, že chce Erozet zahájit provoz televizní stanice, zůstane jeho hlavní prioritou rozhlasové vysílání a jeho dostupnost také v rámci DVB-T platformy. Erozet vlastní mimo jiné jednu z nejposloucha­nějších polských rozhlasových stanic Radio Zet. Jeho vysílání si denně naladí více než sedm milionů posluchačů.

BRAND24

Aktivity Erozetu jsou součástí posilování pozice společnosti Lagardere ve střední a východní Evropě. V loňském roce koupil Lagardere například slovenské rádio Okey. V České republice vlastní celoplošné rádio Frekvence 1, regionální rádia sdružená v programové síti Evropa 2 nebo například vydavatelství Hachette Filipacchi 2000, které má ve svém portfoliu časopisy Elle, Maxim nebo Premiere.

Zdroj: Broadband TV News

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).