Hlavní navigace

MI za týden přestaví realizátora digitální infokampaně

28. 2. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

28. 2. 2007

Ministerstvo informatiky v úterý 6. března oznámí jméno agentury, která zabezpečí informační kampaň k přechodu na zemské digitální vysílání. Pro ČTK to uvedl Jan Ferenc z tiskového oddělení ministerstva. Do výběrového řízení vyhlášeného na konci ledna se podle něj přihlásilo šest firem. Kampaň bude zaměřená na Domažlicko, které opustí analogovou televizi jako první oblast v České republice, a to v polovině letošního roku. Ministerstvo chce, aby kampaň začala v průběhu března, mediální část trvala alespoň tři měsíce a skončila v den ukončení analogového televizního vysílání na Domažlicku.

Kampaň má podle představ ministerstva za úkol lidem na Domažlicku dát dostatek informací k tomu, co je čeká za technologickou změnu. Lidé by se měli mimo jiné dozvědět, jakými způsoby budou moci po ukončení analogu sledovat televizní vysílání. Kampaň má také oslovit prodejce zařízení pro příjem digitálního vysílání, tedy set-top-boxů a integrovaných digitálních televizorů. Obchodníci v regionu by měli zajistit pro místní občany dostatek přijímačů.

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.