Fair Play těsně za Televizními novinami
Nejvyšší podíl diváků starších patnácti let vybojovala ČT 1, kterou sledovalo 27 procent diváků. Hlavní kanál Novy si naladilo téměř 21 procent všech diváků a Primu třináct procent. Přes šest procent diváků pak sledovalo Nova Cinema.
ČTVRTEČNÍ DATA: Poslední den roku 2015 ovládla Jednička, Barrandovský Silvestr porazil Primu i Novu
Tradičně nejsledovanějším novoročním pořadem bývají Televizní noviny na TV Nova, které ve věkové skupině 15 až 54 let oslovily takřka 35 procent diváků. Premiéru sportovního filmu Fair Play o dopingu v Československu osmdesátých let zvolilo 31 procent diváků do 54 let. Zprávy na Primě pak sledovalo osmnáct procent diváků od 15 do 54 let.
Pohádka poráží novoroční zprávy
Televizní zprávy na Nově byly na Nový rok několik let po sobě také nesledovanějším pořadem celého roku vůbec. Loni si je naladil stejný počet diváků jako letos a nejsledovanějším pořadem loňského roku se tak se slušným náskokem staly vybrané díly Policie Modrava, které na Nově překonaly hranici 2,3 milionu diváků.
MINULÝ PÁTEK: Svatojánský věneček měl přes dva miliony diváků, Jednička po celý den nad 30 %
Že pohádky frčí i na Nový rok, dokazuje slušný podíl Královského slibu, který si v podvečer na ČT 1 naladilo 26 procent diváků do 54 let. Slušného třicetiprocentního podílu ve stejné cílové skupině dosáhla ČT 1 i s dokumentem Občanský průkaz, který sledovalo 356 tisíc diváků ve věku od patnácti do 54 let.