Hlavní navigace

Office 2010 Starter Edition bude bez kontextové reklamy

14. 4. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Microsoft upřesnil a rozvedl některé informace týkající se Office 2010 Starter Edition. Jak jsme vás již dříve informovali, půjde o základní a časově neomezenou bezplatnou verzi kancelářské sady Microsoftu, která bude dodávána spolu s některými novými počítači (zaujme místo sady Works). K dispozici bude pouze textový editor Word a tabulkový kalkulátor Excel s omezenými funkcemi a implementovanou reklamou. Uživatelé prý ale nebudou omezováni v zobrazení dokumentů nebo tabulek. Omezení se mají…

Microsoft upřesnil a rozvedl některé informace týkající se Office 2010 Starter Edition. Jak jsme vás již dříve informovali, půjde o základní a časově neomezenou bezplatnou verzi kancelářské sady Microsoftu, která bude dodávána spolu s některými novými počítači (zaujme místo sady Works). K dispozici bude pouze textový editor Word a tabulkový kalkulátor Excel s omezenými funkcemi a implementovanou reklamou. Uživatelé prý ale nebudou omezováni v zobrazení dokumentů nebo tabulek. Omezení se mají týkat jen pokročilejších editačních funkcí. Samotné prohlížení má být plnohodnotné.

Kontextová reklama v plánech Microsoftu nefiguruje. Uživatelům se tedy nebudou zobrazovat reklamní nabídky v návaznosti na obsah právě otevřeného dokumentu. Zpočátku půjde hlavně o vlastní reklamy Microsoftu nabízející třeba přechod na vyšší (již placenou) verzi Office 2010. Podobně postupuje řada dalších softwarových společností u svých bezplatných produktů s vestavěnou reklamou. Jednotlivé reklamy mají rotovat v intervalu 45 sekund. Pokud se uživatelé rozhodnou přejít na placenou verzi, nebudou muset již nic stahovat a instalovat. Po pořízení kartičky s klíčem bude stačit Office 2010 Starter Edition odemknout. (CNET News)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).