Hlavní navigace

People StyleWatch proměnil vlastní Twitter v reklamní plochu

30. 9. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

@StyleWatchMag využívá pozadí profilu na Twitteru jako reklamní plochu – reklama na Jergens je tak možná jedním z prvních využití Twitteru k tomuto účelu v médiích. People StyleWatch patří do rodiny magazínů společnosti Time Inc. Kampaň pro The Jergens zahrnovala tisk, web i sociální média. Pozadí profilu na Twitteru je samozřejmě pouze statický obrázek, na „inzerát“ tak není možné klikat a je nutné se spoléhat pouze na to, co lze sdělit bez klikání. Pokud už je pozadí na Twitteru nějak…

@StyleWatchMag využívá pozadí profilu na Twitteru jako reklamní plochu – reklama na Jergens je tak možná jedním z prvních využití Twitteru k tomuto účelu v médiích. People StyleWatch patří do rodiny magazínů společnosti Time Inc. Kampaň pro The Jergens zahrnovala tisk, web i sociální média.

Pozadí profilu na Twitteru je samozřejmě pouze statický obrázek, na „inzerát“ tak není možné klikat a je nutné se spoléhat pouze na to, co lze sdělit bez klikání. Pokud už je pozadí na Twitteru nějak využíváno, tak tam firmy i lidé většinou umisťují nějaké informace o sobě. 

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.