Takřka 100 tisíc diváků a šest procent dospělého publika u televizních obrazovek zaujala premiéra nového původního pořadu televize Barrandov Popelka, v němž profesionálové pomáhají zkrášlovat ženy. Nová reality show přilákala k hlavnímu kanálu Barrandova v pondělí podvečer od 16:20 hod. 96 tisíc dospělých diváků a 5,77 procenta publika (4,76 procenta v divácké kategorii 15 až 54 let). Popelka dostala prostor před aktuálně nejúspěšnějším původním formátem Barrandova, pořadem Soudkyně Barbara, kterému se v pondělí rovněž mimořádně dařilo: od 17:20 zaujal 281 tisíc dospělých diváků a 13,34 procenta publika (11,52 procenta ve věku 15 až 54 let). Popelka tak přispěla k lepšímu výkonu Barrandova v důležitém čase před vlastním prime time.
PODROBNÁ DATA ZA PONDĚLÍ: Tři mušketýři na Primě podlehli zábavě na Barrandovu i filmu na Nově Cinema
Barrandovu se díky Soudkyni Barbaře daří zvyšovat sledovanost hlavní zpravodajské relace Naše zprávy, jež navazuje na tento formát od 18:30. V pondělí Naše zprávy zhlédlo 244 tisíc dospělých diváků a 9,19 procenta publika. Poté následoval hodinový propad, během kterého diváci dali přednost zprávám na konkurenčních televizích, ale hlavní večerní program Barrandova, zábavná soutěž Kurňa, co to je?, přilákal od čtvrt na devět rekordních 305 tisíc dospělých diváků a 8,27 procenta publika. Za celý den dosáhl hlavní kanál Barrandova nadprůměrného podílu 6,23 procenta a s náskokem víc než jednoho procentního bodu porazil Novu Cinemu či ČT 24, takže se stal čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi po Nově, ČT 1 a Primě.