Poslední šance na registraci do soutěže WebTop100

21. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Do 30. června mohou firmy přihlásit své weby do soutěže WebTop100. Novinkou je hodnocení mobilních řešení webů, social media marketingu, digitálních kampaní a digitálních řešení.

Už jen devět dní mají firmy působící na českém trhu, aby přihlásily své webové prezentace do soutěže Webtop100. Ta umožňuje firmám zhodnotit kvalitu a přednosti jejich internetových stránek a porovnat je s konkurencí. Cílem soutěže je nejen zhodnotit přihlášené webové prezentace, ale také navrhnout optimální řešení pro jejich vylepšení.

V letošním, v pořadí již 12. ročníku soutěže, bylo vyhlášeno 11 oborových žebříčků. Kromě toho se firmy mohou přihlásit také do pěti dalších kategorií reflektujících neustálý vývoj v této oblasti. Ke kategorii Microsite tak nově přibyly kategorie Mobilní řešení webů, Social media marketing, Digitální kampaň a Nejefektivnější digitální řešení.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Přehled vyhlášených oborových žebříčků pro rok 2013:

  • Auto-moto
  • Banky
  • Cestovní ruch
  • E-shop
  • Gastronomie
  • IT
  • Obchod a služby B2B
  • Obchod a služby B2C
  • Pojišťovny
  • Průmysl a energetika
  • Telekomunikace

Firmy se mohou do soutěže hlásit prostřednictvím online formuláře v rámci Gold nebo Platinum členství WebTop100. Účast v soutěži firmám přinese celou řadu benefitů. Kromě samotného zhodnocení webu odborníky a přístupu k odborným studiím WebTop100, získají účastníci volný vstup na podzimní celodenní odbornou konferenci a následný slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků soutěže.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).