Už jen devět dní mají firmy působící na českém trhu, aby přihlásily své webové prezentace do soutěže Webtop100. Ta umožňuje firmám zhodnotit kvalitu a přednosti jejich internetových stránek a porovnat je s konkurencí. Cílem soutěže je nejen zhodnotit přihlášené webové prezentace, ale také navrhnout optimální řešení pro jejich vylepšení.
V letošním, v pořadí již 12. ročníku soutěže, bylo vyhlášeno 11 oborových žebříčků. Kromě toho se firmy mohou přihlásit také do pěti dalších kategorií reflektujících neustálý vývoj v této oblasti. Ke kategorii Microsite tak nově přibyly kategorie Mobilní řešení webů, Social media marketing, Digitální kampaň a Nejefektivnější digitální řešení.
Přehled vyhlášených oborových žebříčků pro rok 2013:
- Auto-moto
- Banky
- Cestovní ruch
- E-shop
- Gastronomie
- IT
- Obchod a služby B2B
- Obchod a služby B2C
- Pojišťovny
- Průmysl a energetika
- Telekomunikace
Firmy se mohou do soutěže hlásit prostřednictvím online formuláře v rámci Gold nebo Platinum členství WebTop100. Účast v soutěži firmám přinese celou řadu benefitů. Kromě samotného zhodnocení webu odborníky a přístupu k odborným studiím WebTop100, získají účastníci volný vstup na podzimní celodenní odbornou konferenci a následný slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků soutěže.