Hlavní navigace

Prodej Novy, nové DVB-T2 vysílače a dvojka Šlágru v regionální síti 8

Autor: ČRa
Jan Brychta

TÝDENNÍ REVIZE – Na začátku týdne jsme zmapovali také stále probíhající výprodejový Black Friday a nabídku televizorů na trhu.

Doba čtení: 3 minuty

DVB-T2 budou moci naladit další diváci 

Příští čtvrtek 30. listopadu v 10 hodin pak České Radiokomunikace rozšíří pokrytí své přechodové DVB-T2 sítě s číselným označením 12 z brněnského vysílače Kojál a moravského Pradědu. Oba vysílače budou využívat kanál 28 a vysílat s výkonem sto kilowattů. Níže aktualizovaná mapka pokrytí přechodové DVB-T2 sítě 12 provozované Českými Radiokomunikacemi po spuštění vysílání z vysílačů Praděd a Kojál. 

Příští týden spustí České Radiokomunikace DVB-T2 vysílání z Kojálu a Pradědu

Petr Štursa: o DVB-T2 zájem je, ale prodeje to zatím neovlivňuje

ČRA: Lineární vysílání není přežitkem, možnosti moderních technologií by měly divákům vynahradit náklady na DVB-T2 

Přechod na DVB-T2 aneb nečekejme zázraky, žádné nebudou


Autor: České Radiokomunikace

Spouští se Šlágr 2

Zařazení nové stanice Šlágr 2 do regionální DVB-T sítě s číselným označením 8, kterou provozují České Radiokomunikace, potvrdil na tiskové konferenci obchodní ředitel televize Šlágr Robert Kvapil. Podle jeho vyjádření by měl Šlágr 2 spustit své vysílání v regionální síti 8 během soboty 25. listopadu. Do konce roku by se pak druhý kanál Šlágru měl objevit i v přechodové DVB-T2 síti Českých Radiokomunikací používající číselné označení 12. 

Od soboty začne v regionální DVB-T síti 8 vysílat druhý kanál televize Šlágr

Šlágr 2 už vysílá, starší televizory naladí jen zvuk

Robert Kvapil

Jaký je letošní Black Friday?

V elektronice, resp. televizorech, se vše letos zdá být slabší, u některých pak vysloveně slabé. Ale nesuďme podle několika počátečních dnů. Stav popisovaný na stránkách Černého pátku (Černého týdne) u příslušných obchodů se vztahuje na situaci v sobotu, resp. v neděli. Každý z obchodů uvolňuje na daný den jen některé zboží. Například u Kasa.cz vidíte položku „Všechny cenové trháky pro tento den“. U některých obchodníků spatříte rovnou i výši zásob pro daný kus (zřejmě někdy den, jindy celkovou výši), u jiných nikoli. Ti ale zase nabízejí například zobrazení počtu lidí, kteří daný produkt zhlédli.

Týdenní Black Friday je před námi. Co od něj očekávat v televizorech?

Vybíráte TV? Pak se vám možná hodí TOP 10 z českých obchodů


Autor: Alza.cz

Koupili Novu Číňané spolu s Pentou?

O prodeji Novy se spekuluje dlouhodobě, jedním ze zájemců měla být i finanční skupina PPF podnikatele Petra Kellnera, které patří třeba mobilní operátor O2. Podle několika zdrojů se ale nakonec americký vlastník Novy dohodl s čínskou investiční skupinou CEFC a tuzemskými finančníky ze skupiny Penta miliardáře Zdeňka Dospivy. Té patří například regionální Deníky. Podle zdroje přímo z televize Nova celá transakce čeká pouze na oficiální potvrzení a následné oznámení.

Koupí Novu čínské CEFC ve spojení s finanční skupinou Penta? Podle Reuters nabízejí téměř 11 miliard korun


Autor: Karel Choc

RRTV se nelíbí HbbTV vysílání Óčka a Šlágru

Rada požádala provozovatele hudební televize Óčko o podání vysvětlení ve věci možného neoprávněného provozování televizního vysílání programů Óčko Gold a Óčko Expres prostřednictvím zvláštních přenosových systémů – internetu za využití aplikací HbbTV a webových stránek Stanice O.  Rada zároveň zahájila s provozovatelem televize Šlágr přestupkové řízení o možném opakovaném porušení zákona kvůli televiznímu vysílání programů Písnička, Country No. 1 a Šlágr Dechovka prostřednictvím zvláštních přenosových systémů – internetu za využití aplikací HbbTV, aniž je k tomu oprávněn podle tohoto zákona.

RRTV se nelíbí vysílání Šlágru a Óčka prostřednictvím platformy HbbTV


Autor: Šlágr TV

Krátce

Od ledna chce Discovery spustit středoevropskou verzi svého hlavního programu v HD rozlišení. Serveru Živě.sk informaci potvrdila PR agentura Media List, která společnost Discovery zastupuje na českém a slovenském trhu.

Od ledna chce Discovery spustit středoevropskou verzi svého hlavního programu v HD rozlišení

Celkem utržila monitorovaná média během prvních deseti měsíců letošního roku za inzerci v ceníkových cenách přes 63 miliard korun. To je ve srovnání s loňským rokem o 5,1 miliardy korun více.

TVCON18 Tip Frost

Letos si média oproti loňskému roku polepšila o více než pět miliard korun

V říjnu prodala online média displejovou reklamu za více než sedm set milionů korun

Našli jste v článku chybu?