Po necelém roce po ostrém rozjezdu otevřel Rohlík.cz v Brně. Stejně jako v Praze rozváží nákupy do devadesáti minut a třicet dní od první objednávky nabízí dopravu zdarma. Kromě zboží z Makra Rohlík už rozváží i zboží z farmářského řetězce Sklizeno, obchodu Pet Center či drogerie Teta.
Na jihu Moravy by rád vyhnal obrat do řádu desítek milionů korun a stovky objednávek denně. A to do konce letošního roku. V Praze už překročil hranici tisícovky objednávek denně a Tomáš Čupr chce uzavírat rok se 400milionovými tržbami. Během podzimu chce navíc expandovat do dalších velkých měst.
Pro expanzi získal Čupr během července významnou posilu, když do Rohlíku vstoupil logistická firma Hopi. Podle tiskové zprávy s novými partnery mělo přitéct řádově desítky milionů korun.
Získané prostředky využije Čupr na další rozvoj logistiky, která je pro celou nově vznikající scénu klíčová. E-commerce Holding, který stojí za konkurenčním online supermarketem Koloniál, má třeba pro své e-shopy připraveno už 24 tisíc metrů čtverečních skladů.
Velkosklad v Rudné u Prahy byl navíc od začátku budován přímo pro specifika online prodeje potravin. „Koloniál je pro nás dlouhodobý projekt, u kterého nepočítáme s tím, že bude ziskový do několika měsíců. Reálně jsme do jeho vývoje investovali desítky milionů korun. Největší investice šly do ERP řešení od SAPu, které používáme hlavně na logistiku a finance. Pak to byla samozřejmě logistika, včetně aut a skladů,“ tvrdí šéf E-commerce Holdingu Jan Jírovec v rozhovoru pro Lupa.cz.