Hlavní navigace

S Českou televizí zatím vzdělávací Kanál Da Vinci nejednal

9. 8. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

9. 8. 2007

Od rakouské veřejnoprávní televize ORF už vzdělávací satelitní Kanál Da Vinci nakoupil několik pořadů, s Českou televizí ale dosud nevedl žádná jednání. Serveru DigiZone.cz to potvrdil mluvčí ČT Martin Krafl. Provozovatelem Kanálu Da Vinci přitom bude česká společnost MaxiFilm & TV s.r.o., za níž stojí Borek Severa, který ČT zprostředkoval možnost natočit pokračování seriálu Nemocnice na kraji města.

Pan Severa a jeho společnost MaxiFilm & TV s Českou televizí v uvedené věci nejednají. Slyšíme o jejich záměru poprvé, odpověděl serveru DigiZone.cz mluvčí ČT. Kanál Da Vinci zatím nezískal vysílací licenci, Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) minulý týden nařídila s žadatelem ústní jednání. Od české vysílací rady chce společnost získat satelitní licenci pro Českou republiku, Slovensko a Polsko. Zvlášť žádá o satelitní licenci v Německu.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.