Hlavní navigace

Samsung chce zkvalitnit zákaznický servis, nabídne interaktivní online službu Live Assistant

22. 7. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Samsung
UVNITŘ VIDEO – Nová služba je primárně určena pro prémiové produkty Galaxy S8, Galaxy S8+ a televizory řady QLED.

Služba zákaznické podpory Live Assistant by měla spojovat výhody online světa a osobní schůzky s poradcem z pohodlí zákazníkova domova. Naším cílem je poskytnout zákazníkům poradenství v rámci interaktivního videochatu. Podobnou službu na území České a Slovenské republiky pro oblast spotřební elektroniky zatím nikdo nenabízí. Jsme první i v rámci Evropy, kdo spustil pilotní provoz podobné služby, popisuje Jan Procházka, vedoucí zákaznické péče Samsung. 

Hlavním rozdílem oproti klasické zákaznické péči by měl být vizuální a interaktivní zážitekSlužba Live Assistant je dostupná ze všech zařízení připojených k internetu. Zákazníkovi stačí běžný počítač, tablet nebo telefon připojený k internetu a schopný běžného videohovoru, tedy vybavený mikrofonem a ideálně také kamerou. Interakce s objekty, jako jsou produkty, formuláře nebo ovládací prvky, pak ze strany klienta probíhá formou typickou pro dané zařízení. Tedy prostřednictvím myši, dotykové obrazovky nebo klávesnice, doplňuje Procházka.

Křisťálová Lupa 24 hlasovani

Vyberte si čas i konkrétního poradce

Prostřednictvím služby Samsung Live Assistant si zákazník může nechat poradit s nastavením a instalací jeho zařízení, s výběrem či nákupem vhodného příslušenství nebo si domluvit případný servis. Poradci mohou v případě zájmu zrealizovat i přímý nákup. Uživatelé budou mít k dispozici kompletní produktové portfolio ve stejném rozsahu a za stejných podmínek jako na oficiálním e-shopu firmy Samsung.

Zákazníci mají možnost vybrat si na základně osobních preferencí konkrétního poradce. V případě, že poradce není dostupný, je možné si termín schůzky zvolit online na dobu, která zákazníkovi vyhovuje. Služba je zdarma a funguje ve všední dny od 8 do 18 hodin.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).