Hlavní navigace

Sdělovací technika partnerem informační kampaně v Domažlicích

19. 4. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

19. 4. 2007

Vydavatelství Sdělovací technika, majitel stejnojmenného odborného měsíčníku a pořadatel odborných konferencí, se stalo exkluzivním odborným partnerem informační kampaně pro zavádění zemského digitálního televizního vysílání na Domažlicku. Realizátorem kampaně je společnost Liberal Consulting, jejímž jednatelem a jediným majitelem je bývalý generální ředitel SPT Telecomu (dnešní Telefóniky O2 Czech Republic) Svatoslav Novák.

Sdělovací technika je autorem stálé expozice o digitalizaci na městském úřadě v Domažlicích, která vychází z obdobné výstavy na loňském veletrhu Invex-Digitex v Brně. Expozice vznikla na zakázku ministerstva informatiky, kde působí bývalý předseda Rady Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) a blízký spolupracovník Sdělovací techniky David Stádník. Vydavatelství také pořádá na Domažlicku semináře pro místní samosprávy zaměřené právě na digitalizaci televizního vysílání.

MKT nástroje 2 tip

Spolupráce Sdělovací techniky a realizátora informační kampaně k digitalizaci na Domažlicku, společností Liberal Consulting, není nijak překvapivá. Vydavatel a šéfredaktor měsíčníku Petr Beneš vlastní s majitelem této firmy Svatoslavem Novákem společnost CNG zaměřenou na poradenství v oblasti telekomunikačních služeb a je jediným jednatelem další poradenské firmy CNPAC, založené Asociací provozovatelů veřejných telekomunikač­ních sítí.

Tisková zpráva: Sdělovací technika partnerem kampaně o digitalizaci TV

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.