Hlavní navigace

Seznam.cz spustil nový Sklik, rozšíření obsahové sítě přijde nejdříve v létě

Jiří Macich ml.

Portál Seznam.cz spustil dopředu avizovanou novou verzi PPC systému Sklik, kterou vytvořil již ve vlastní režii. Česká portálová jednička vytvořila vlastní aplikaci pro správu PPC kampaní a nové uživatelské rozhraní pro klienty systému Sklik. Má jít o nejrozsáhlejší projekt, který se kdy ve firmě Seznam.cz realizoval. Podílel se na něm tým, který má zkušenosti z jiných velkých projektů a pomoc poskytli i výzkumníci fulltextu a kolegové z mapového týmu. To, že jsme projekt spustili přesně, jak…

Doba čtení: 1 minuta

Portál Seznam.cz spustil dopředu avizovanou novou verzi PPC systému Sklik, kterou vytvořil již ve vlastní režii. Česká portálová jednička vytvořila vlastní aplikaci pro správu PPC kampaní a nové uživatelské rozhraní pro klienty systému Sklik. Má jít o nejrozsáhlejší projekt, který se kdy ve firmě Seznam.cz realizoval. Podílel se na něm tým, který má zkušenosti z jiných velkých projektů a pomoc poskytli i výzkumníci fulltextu a kolegové z mapového týmu. To, že jsme projekt spustili přesně, jak jsme si naplánovali, je i jejich úspěch. říká Jiří Chomát, tvůrce nové aplikace a současný produktový manažer systému Sklik.

Vývoj trval jedenáct měsíců. Nová verze byla do provozu nasazena 31. ledna 2010. Od toho dne plynule vydává inzeráty cílené na zadaný dotaz a na text internetové stránky. Oproti staré verzi však systém rychleji reaguje na změny v kampaních, jinak řadí inzeráty, optimalizuje denní rozpočet klienta a má i další nové funkce, vyjmenovává Seznam.cz novinky. Spuštění nové verze je ale jen jednou z očekávaných událostí tohoto roku. Možná ještě větší očekávání vyvolává rozšíření kontextové sítě i pro externí partnery. K tomu má však dojít nejdříve v létě tohoto roku. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?