Nova Cinema u mladých nad seriály ČT 1 a Primy
Na jarní čísla se už zřejmě nevrátí nejsledovanější původní český seriál současnosti, Ordinace v růžové zahradě 2. V průměru jej po letní přestávce sleduje okolo 1,3 milionu dospělých diváků a nejinak tomu bylo i v úterý večer, kdy jej na Nově od 20:20 vidělo v průměru 1,333 milionu dospělých a 35 procent publika (36 procent ve věku 15 až 54 let). Konkurenční televize nedokáží Ordinaci čelit, například Prima a ČT 1 dohromady v době vysílání tohoto seriálu oslovily jen polovinu diváků oproti Ordinaci – necelých 700 tisíc. Úspěšnější byla Prima se svým vztahovým seriálem Cesty domů III, který od čtvrt na devět vidělo 357 tisíc dospělých diváků a devět procent publika (ale jen pět procent ve věku 15 až 54 let).
PONDĚLNÍ DATA: Dědictví aneb Kurva se neříká si poradilo s Labyrintem, oba pořady ale nedosáhly na milion diváků
Hůře na tom byla repríza seriálu Nemocnice na kraji města po dvaceti letech, již od 20:00 nabídla ČT 1. Tu vidělo jen 328 tisíc dospělých diváků a devět procent publika (osm procent ve věku 15 až 54 let). Jednička obecně v úterý příliš nebodovala, za celý den oslovila jen 10,54 procenta dospělého publika a v mladší kategorii diváků od 15 do 54 let se dokonce propadla na podprůměrný podíl 7,00 procenta, kterého běžně v této cílové skupině dosahují Nova Cinema nebo Prima Cool. Právě filmový kanál Novy byl v úterý večer se svým hlavním filmem Poslední templář u mladšího publika úspěšnější než seriály na ČT 1 a Primě. Snímek vidělo od osmé večer 281 tisíc dospělých diváků a sedm procent publika (devět procent ve věku 15 až 54 let).
Liga mistrů na ČT Sport zaujala 190 tisíc diváků
Velkým televizím se po osmé hodině večer blížily i ČT 2 a TV Barrandov. První jmenovaná uspěla s dokumentárním cyklem Velká vlastenecká válka, kterému dalo od 20:00 přednost 237 tisíc dospělých diváků a šest procent publika, hlavní barrandovský pořad večera, talk show Sejdeme se na Cibulce, vidělo od 20:20 rovných 200 tisíc dospělých diváků při pětiprocentním podílu na publiku. Hlavní kanál Primy doháněl sledovanost pozdně večerními pořady. Publicistickou relaci Očima Josefa Klímy vidělo od půl desáté 367 tisíc dospělých diváků a 12 procent publika, ale jen osm procent ve věku 15 až 54 let. Konkurenční magazín Víkend na Nově upřednostnilo ve stejném čase 581 tisíc dospělých a 22 procent publika (24 procent ve věku 15 až 54 let).
MINULÉ ÚTERÝ: Ordinaci v úterý nikdo neohrozil, na čísla Doktora Martina se ale nedostala
Večerní podíl Primy zvedla kulinářská reality show Ano, šéfe!, již si od 22:20 nenechalo ujít 267 tisíc dospělých diváků a 14 procent publika (16 procent ve věku 15 až 54 let). Druhé vydání Show Leoše Mareše vidělo od půl dvanácté v noci 77 tisíc dospělých diváků a 10 procent publika (11 procent ve věku 15 až 54 let). Do úterní sledovanosti promluvila i ČT Sport, která jako jediná nabídla volně zápas úvodního kola fotbalové Ligy mistrů. Zápas Manchester City – Juventus Turín sledovalo od čtvrt na devět, včetně studia, 190 tisíc dospělých diváků a sedm procent publika (i v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let). Velký zájem o zpravodajskou ČT 24 učinil z tohoto kanálu na celé úterý čtvrtou nejsledovanější televizi v zemi s průměrným podílem 5,40 procenta.