Hlavní navigace

Souboj pátečních pohádek vyhrálo Tajemství Staré bambitky na ČT 1, Všechnopárty nad milionem

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Televizní noviny na Nově klesly na hranici milionu dospělých diváků, ČT 1 v prime time jedničkou trhu v cílové skupině 15+.

Doba čtení: 3 minuty

Nova si udržela prvenství u mladších diváků

Krásné počasí vyhánělo v pátek večer diváky od televizních obrazovek. Hlavní zpravodajská relace televize Nova, Televizní noviny, tak od půl osmé oslovila jen něco přes milion dospělých diváků. Přesněji 1,070 milionu dospělých, což odpovídalo 45,57 procentům publika (43,53 procentům ve věku 15 až 54 let). Jen o něco méně diváků měl nejsledovanější nezpravodajský pořad pátečního večera na českých obrazovkách – talk show Všechnopárty. Pořad Karla Šípa sledovalo na ČT 1 od půl desáté 1,017 milionu dospělých a 34,45 procenta publika (24,65 procenta ve věku 15 až 54 let). Hned po osmé hodině večer svedla ČT 1 s Novou a Primou boj o příznivce pohádek: Tajemství staré bambitky na Jedničce konkuroval Princ a Večernice na Nově a animovaní Šmoulové na Primě.

ČTVRTEČNÍ DATA: Šafářová přinesla v semifinále French Open stanici ČT Sport podíl 26 %

Vítězství si nakonec odnesla ČT 1, která Tajemstvím staré bambitky zaujala 666 tisíc dospělých diváků a 24,16 procenta publika. Nova, jejíž pohádka Princ a Večernice začínala o něco později, se musela spokojit s 563 tisíci dospělými diváky a podílem 19,43 procenta. Nejhůř dopadli Šmoulové na Primě, které si o čtvrt na devět naladilo v průměru 294 tisíc dospělých diváků a 10,25 procenta publika. Také u mladších diváků od 15 do 54 let byla nejpopulárnější pohádka na Jedničce, přitáhla pozornost 27,15 procenta publika. Novácký Princ a Večernice v této cílové skupině dosáhl podílu 22,08 procenta a Šmolouvé na Primě 16,65 procenta. Silný večer ČT 1 zakončila reprízou zábavného pořadu Aleše Cibulky Kolo plné hvězd, která od půl desáté oslovila 496 tisíc dospělých a 23,58 procenta publika (ale jen 12,60 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (5. 6. 2015)
Graf podílu kanálů (5. 6. 2015)
Graf podílu skupin (5. 6. 2015)

ČT Sport vysoko díky French Open

Jednička si především díky Všechnopárty v prime time uzurpovala pozici lídra na trhu, když mezi 19:00 a 23:00 oslovila v průměru 24,69 procenta dospělého publika, zatímco hlavní kanál Novy pouze 24,09 procenta. U mladšího publika od 15 do 54 let uhájila prvenství Nova s podílem 25,99 procenta (Jednička ale byla také nezvykle vysoko – 21,05 procenta). Z menších televizí se v pátek dařilo především ČT Sport, která díky přenosům z tenisového French Open chvílemi atakovala hranici dvacetiprocentního podílu na trhu. Zejména během čtyřhry českých tenistek a dvouhry Jo-Wilfrieda Tsongy se Stanem Wawrinkou. Za celý den tak sportovní kanál České televize oslovil nadprůměrných 5,55 procenta dospělého publika (5,88 procenta v kategorii 15 až 54 let). V hlavním vysílacím čase ale jeho podíl spadl k hodnotám okolo tří procent.

Brand 2018 Lovebrand

MINULÝ TÝDEN: Jan Hus na Šíleně smutnou princeznu nestačil, porazila ho i u starších diváků

Večer se výjimečně dařilo Primě Cool se seriálem Kurýr. Zejména epizoda nasazená od 21:20 dosáhla nadprůměrných čísel: 180 tisíc dospělých diváků a 6,02 procenta publika (5,06 procenta ve věku 15 až 54 let). Předcházející díl vidělo od 20:20 v průměru 157 tisíc dospělých při podílu 5,62 procenta (4,68 procenta ve věku 15 až 54 let). Až pod čísly Primy Cool skončila ČT 2, jejíž hlavní večerní dokument z cyklu Geniální zvířata vidělo od osmé večer 136 tisíc dospělých diváků a 5,11 procenta publika. České komedii Kdo chce zabít Jessii? pak od 21:50 dalo přednost 140 tisíc dospělých a 5,63 procenta publika (7,11 procenta ve věku 15 až 54 let). TV Barrandov v pátek večer pokořila hranici 100 tisíc diváků jen jedním pořadem: romantickým filmem Emilie Richards: Návrat do Sandy Bay, který od 20:10 vidělo 149 tisíc dospělých diváků a 5,16 procenta publika.

Top 10 všechny stanice (5. 6. 2015)
Top 5: ČT1 (5. 6. 2015)
Top 5: ČT2 (5. 6. 2015)
Top 5: ČT24 (5. 6. 2015)
Top 5: ČT sport (5. 6. 2015)
Top 5: ČT :D (5. 6. 2015)
Top 5: ČT art (5. 6. 2015)
Top 5: Nova (5. 6. 2015)
Top 5: Nova Cinema (5. 6. 2015)
Top 5: FANDA (5. 6. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (5. 6. 2015)
Top 5: TELKA (5. 6. 2015)
Top 5: Prima (5. 6. 2015)
Top 5: Prima COOL (5. 6. 2015)
Top 5: Prima love (5. 6. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (5. 6. 2015)
Top 5: TV Barrandov (5. 6. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (5. 6. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (5. 6. 2015)
Našli jste v článku chybu?