Národní koordinátor české digitalizace Zdeněk Duspiva reagoval prostřednictvím svého blogu na vyjádření mobilních operátorů T-Mobile a Vodafone, kteří nakonec nebyli součástí tzv. SMS marketingu, kdy byly Pražané prostřednictvím krátké textové zprávy informováni o tom, že bude již brzo v hlavním městě ukončeno analogového televizní vysílání.
K TÉMATU: SMS o konci analogu v Praze dostanou pouze zákazníci O2
Zadání bylo a je přitom poměrně jasné a je trvale i na webu NKS – mj. není nijak omezeno jenom na některé subjekty,
konstatuje na svém blogu Duspiva a zároveň dodává, že vítězná firma pak dodala řešení, které je efektivní a realizovatelné, a to i po stránce právní a provozní. Firmy, národní koordinátor jimi myslí Vodafone a T-Mobile, z nichž některé se nyní k věci vyjádřily, byly s NKS v kontaktu, i přesto, že tvrdily opak.
ČTĚTE TAKÉ: SMS od Telefóniky do mobilu Pražanů a O2TV se slevou
Aktivně se o soutěž zajímaly a dotazovaly se a měly zájem se do soutěže zapojit,
dodal Duspiva. Dále pak upozornil, že tendr byl anoncován na mnoha vystoupeních Národní koordinační skupiny a navíc i v řadě periodik a na webech. Vyjadřovala se k němu ve svém stanovisku i ČT. První část projektu již proběhla, další budou v souladu se smlouvou v druhé části roku,
uvedl na závěr koordinátor.