Hlavní navigace

TiP TV pouze přerušila vysílání, tvrdí její majitelé. Neměla dost inzerentů

Jan Potůček

Podle Českých Radiokomunikací ale po dvou měsících skončilo období pilotního provozu, během kterého televize mohla vysílat v multiplexu 3 za výrazně nižší cenu

Doba čtení: 1 minuta

Pouhé přerušení vysílání a nikoli zánik potkal podle provozovatelů TiP TV tuto nabídkovou televizi. Stanice zmizela z nabídky celoplošného pozemního multiplexu 3 v pondělí, důvodem byl odchod investora a jednoho ze spolumajitelů Radka Pažouta. Další spoluvlastník a jednatel TiP TV Zdeněk Sláma ale tvrdí, že televize pouze přerušila vysílání, protože se kvůli povodním a nepříznivé ekonomické situaci v zemi potýkala s nedostatkem inzerentů a nechtěla se zadlužovat.

K TÉMATU: TiP TV ukončila vysílání, v rychlosti zániku předčila dokonce i bulvární Pětku

„Jelikož v naší zemi v uplynulých týdnech řádily povodně a příznivá není ani politická situace, inzerenti nemají čas ani chuť hledat nové a moderní cesty své propagace,“ vysvětlil Sláma v tiskové zprávě, kterou dnes TiP TV rozeslala médiím. Stanice se podle Slámy dohodla s Českými Radiokomunikacemi na přerušení vysílání v multiplexu 3 od 1. července. V této síti přitom vysílala od 26. dubna v tzv. pilotním provozu za zvýhodněných podmínek. PR manažerka Českých Radiokomunikací Markéta Šveňková ale serveru DigiZone.cz řekla, že k ukončení vysílání došlo poté, co skončilo období pilotního provozu TiP TV v síti 3 a provozovatel měl začát platit plnou cenu za šíření signálu.

PR Summit tip Šilerová

ČTĚTE TAKÉ: V multiplexu 3 začala vysílat šestá celoplošná televize: pilotní provoz spustila TiP TV

„Ocitli jsme se v situaci, kdy bylo nutné během několika dnů udělat zásadní rozhodnutí – my jsme se rozhodli vysílání pozastavit také s ohledem na to, že nechceme riskovat dluhy. Věříme, že v brzké budoucnosti začneme znovu s upravenou koncepcí a čistým štítem,“ prohlásil Zdeněk Sláma. TiP TV podle něh dostála všem závazkům a nikomu nic nedluží. Management stanice nyní jedná o nových variantách spolupráce a hledá cesty, jak s tímto modelem prodejního televizního kanálu spojeného s webovým rozhraním pokračovat. “V tuto chvíli je jasné to, že úspěšné formáty se svého pokračování dočkají,” slibuje majitel TiP TV.

Našli jste v článku chybu?