Kabelový a satelitní operátor UPC Česká republika otevřelo další pobočku klientského centra, a to tentokrát v severních Čechách nedaleko Litvínova, konkrétně v Meziboří. K dnešnímu datu tu společnost zaměstnává přes třicet pracovníků z řad obyvatel regionu, do konce roku by se pak měl jejich počet pohybovat okolo sedmdesáti. Klientské centrum již funguje nejen v Praze, ale také v Ostravě a Liberci.
Pracoviště v Meziboří není určeno pro osobní styk se zákazníky, ale pro vyřizování jejich telefonických, písemných a e-mailových požadavků. Klientské centrum UPC v současné době poskytuje práci více než třem stovkám osob ve čtyřech různých regionech. Společnost se v minulosti potýkala s nedostatkem pracovních kapacit při spojení UPC s konkurenčním Karnevalem. V únoru si dokonce vysloužila kritiku od Sdružení na obranu spotřebitelů a zpravodajský server iDNES ji udělil ne zrovna slušivou vizitku šmejd roku.
ČTĚTE TAKÉ:
Sdružení na obranu spotřebitelů kritizuje zákaznickou linku UPC
Telefónica O2 a UPC jsou šmejdy roku, tvrdí anketa iDnes.cz