Hlavní navigace

UPC změní logo, v České republice ho zavede od září

15. 5. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

15. 5. 2007

Kabelová a satelitní společnost UPC připravuje kompletní změnu loga. V souvislosti s přechodem na digitální vysílání opustí nynější barevná písmena v modrém a fialovém odstínu a nahradí je jednoduchým tmavě fialovým nápisem UPC doplněným o výrazné jemně namodralé poupě květiny (větší obrázek zde). Logo dnes představil server BroadbandTVnew­s.com.

Podle tohoto serveru se nové identity UPC nejdříve dočkají zákazníci na mateřském trhu firmy v Nizozemí. Česká republika podle mluvčího firmy Františka Maliny počítá se zavedením nového loga po letních prázdninách, pravděpodobně již od září. Nové logo plánujeme zavést od chvíle, kdy dojde k úplnému sloučení UPC a společnosti Karneval Media, řekl Malina serveru DigiZone.cz.

Nové logo má podle Maliny přiblížit UPC jako „přátelštější, příjemnější a uživatelsky vstřícnější službu“.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.