Kabelová a satelitní společnost UPC připravuje kompletní změnu loga. V souvislosti s přechodem na digitální vysílání opustí nynější barevná písmena v modrém a fialovém odstínu a nahradí je jednoduchým tmavě fialovým nápisem UPC doplněným o výrazné jemně namodralé poupě květiny (větší obrázek zde). Logo dnes představil server BroadbandTVnews.com.
Podle tohoto serveru se nové identity UPC nejdříve dočkají zákazníci na mateřském trhu firmy v Nizozemí. Česká republika podle mluvčího firmy Františka Maliny počítá se zavedením nového loga po letních prázdninách, pravděpodobně již od září. Nové logo plánujeme zavést od chvíle, kdy dojde k úplnému sloučení UPC a společnosti Karneval Media,
řekl Malina serveru DigiZone.cz.
Nové logo má podle Maliny přiblížit UPC jako „přátelštější, příjemnější a uživatelsky vstřícnější službu“.