Nikoli Chuck Norris, ale John Travolta se měl původně objevit v reklamě na satelitní T-Mobile televizi v České republice. Právě Travoltu české pobočce T-Mobilu navrhovala agentura Saatchi & Saatchi, která pro tuto společnost zajišťuje marketingovou a PR komunikaci. V rozhovoru pro server DigiZone.cz to řekl marketingový ředitel T-Mobilu Martin Jaroš.
K TÉMATU: Chuck Norris v reklamě T-Mobilu baví celý svět. Prodá ale i jeho satelitní televizi?
Začalo to tak, že za námi přišla naše agentura Saatchi & Saatchi a navrhla nám, ať přivezeme nějakou velkou zahraniční hvězdu. Původní myšlenka zněla, že letošní Vánoce jsou v Česku tak dobré, že se sem snaží dostat i tato hvězda z ciziny. Nejprve nám navrhli Johna Travoltu,
vylíčil Jaroš. T-Mobilu se ale Travolta nezdál být vhodným adeptem a v diskusi s agenturou padlo jméno Chucka Norrise.
ČTĚTE TAKÉ: Satelitní T-Mobile televize přeprodává Skylink, kartu má ale levnější
Agentura to ověřila a za týden přišla se zprávou, že by Chuck Norris kupodivu mohl. Tedy když splníme jeho podmínky,
dodal Jaroš. Od prvního nápadu s angažmá Chucka Norrise po třídenní natáčení v Praze na Barrandově a v Holešovické tržnici neuběhl ani měsíc. Jméno Norrise padlo na jedné z porad na přelomu září a října, reklama se v televizi objevila 1. listopadu. T-Mobile celkem natočil pět půlminutových spotů a dalších pět desetivteřinových sponzorských vzkazů.